نویسنده: 1 0 1421 تاریخ انتشار : 17 دی 1397

برگزاري رویداد چالش فناوری با رویکرد شناسایی و حل مسئله در حوزه مهندسی خوردگی در مشهد

رويداد چالش فناوری با رویکرد شناسایی و حل مسئله در حوزه مهندسی خوردگی بهمن‌ماه سال‌جاري در دانشگاه فردوسي مشهد برگزار مي‌شود.

ه گزارش روابط عمومي پارك علم و فناوري گلستان، کانون فناوری‌های نوین منطقه ویژه علم و فناوری رضوی در نظر دارد «رویداد چالش فناوری با رویکرد شناسایی و حل مسئله در حوزه مهندسی خوردگی» در سطح صنایع کشور را در تاريخ 14بهمن‌ماه امسال با همکاری نهاد‌های علم، فناوری و صنعتی کشور با محوریت دانشگاه فردوسی مشهد برگزار کند.

از مهم‌ترين اهداف برگزاري اين همايش مي‌توان به استفاده از الگوی نوآوری باز در پاسخگویی به نیازمندی‌های فناورانه صنایع، شبکه‌سازی متخصصین، نوآوران و نخبگان، کمک به توسعه دانش‌بنیان واحدهای صنعتی، کاهش هزینه‌های تحقیق و توسعه و تسهیل ارتباط صنعت با پژوهشگران، نخبگان و نوآوران اشاره كرد.

محورهای اين رويداد هم شامل حفاظت کاتدی، بازدارنده‌های خوردگی، انتخاب مواد، پوشش و رنگ، خوردگی دمای بالا و اکسیداسیون و هوشمندسازی سیستم‌های کنترل خوردگی مي‌باشد.

علاقه‌مندان مي‌توانند براي كسب اطلاعات بيشتر و ثبت‌نام با شماره تلفن‌هاي 38944775-051 و يا 38944775-051 آقای مهندس کشمیری تماس حاصل فرمايند.