نویسنده: 1 0 1407 تاریخ انتشار : 17 دی 1397

فراخوان حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در سومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران

مرکز فن‌بازار ملی معاونت ‌علمی از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور دعوت مي‌كند در پاویون تخصصی سومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران حضور پیدا کنند.

به گزارش روابط عمومي پارك علم و فناوري گلستان، مرکز فن بازار ملی معاونت‌ علمی با همکاری گروه خودروسازی سایپا، پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور را در سومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران برگزار می‌کند.

در این پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور منتخب حضور پیدا کرده و به عرضه محصولات خود با محور‌های اعلام شده به گروه‌های خودروسازی و قطعه‌سازان بزرگ کشور می‌پردازد.

همچنین کارگزار تبادل فناوری شبکه فن‌بازار ملی معاونت‌علمی نیز برای تسهیل مذاکرات و تفاهم‌های تجاری منجر به توسعه بازار محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان در این رویداد حاضر است.

محورهای تخصصی پاویون دانش‌بنیان مجموعه انتقال و قدرت؛ مجموعه برق و الکترونیک؛ مجموعه‌های جانبی موتور؛ مجموعه تعلیق، فرمان و چرخ‌ها؛ مجموعه مکانیزم‌های متصل به بدنه و هوشمندسازی خودرو است.

مخاطبین پاویون شرکت‌های‌ دانش‌بنیان و فناور، شرکت‌های عضو پارک‌ها و مراکز رشد فناوری و شرکت‌های صنعتی بزرگ فعال در حوزه مرتبط هستند. با توجه به تخصصی بودن این رویداد و محدودیت ظرفیت پذیرش، انتخاب شرکت‌های متقاضی حضور در پاویون، پس از ارزیابی متقاضیان براساس مدارک و مستندات ارسال شده، انجام شده و نتیجه به شرکت‌های منتخب اعلام می‌شود.

پایون خودروسازی سایپا با عرضه فناوری‌ها و نوآوری‌ها توسط مرکز فن‌بازار ملی معاونت علمی با همکاری گروه خودرو‌سازی سایپا 18 تا 21 دی‌ماه همزمان با سومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود.

براي كسب اطلاعات بيشتر با شركت فن‌بازار ملي ايرانيان(كارگزار تبادل فناوري) به شماره76251224-021 يا آقاي عسكري(كارشناس اين مركز) با شماره 76250250-021(داخلي4379) تماس حاصل فرمائيد.

گفتني است فرم ثبت‌نام از طريق پورتال مركز فن‌بازار به نشاني www.techmart.ir در دسترس مي‌باشد.