نویسنده: روابط عمومي 0 1582 تاریخ انتشار : 25 اسفند 1397

به همت پارك علم و فناوري گلستان برگزار مي‌گردد

مجموعه دوره توانا در جهت ارتقاء کارآفرینی دانشجویان، هسته‌ها و واحدهاي فناور استان گلستان

پارك علم و فناوري گلستان با مشارکت دانشگاه صنعتی شریف، مجموعه دوره‌های ‏توانا را در جهت ارتقاء توانمندی کارآفرینانه دانشجویان، هسته‌ها و واحدهاي فناور استان برگزار می‌کند‎.‎

به گزارش روابط عمومي پارك علم و فناوري گلستان، طرح توانا مجموعه‌ای از دوره‌های آموزشی و کاربردی است که در جهت ارتقاء توانمندی‌های کارآفرینانه ‏دانشجویان و آشنایی با فضای کسب‌وکار و ملزومات آن طراحی شده است.

این بسته آموزشی ‏شامل شش دوره آموزشی در قالب 50 ساعت آموزش برای هر نفر بوده و در آن مباحثی همچون ایجاد ‏انگیزه برای کارآفرینی، مدل کسب‌وکار، نوشتن طرح کسب‌وکار، روش‌های بازاریابی، اصول و فنون ‏مذاکره و پایش محیط کسب‌وکار و چالش‌های آن در ایران و روش‌های تامین منابع مالی به ‏شرکت‌کنندگان ارائه می‌شود.

 بسته آموزشی توانا با توجه به تجربه‌ای که مرکز کارآفرینی شریف کسب کرده و متناسب با مهم‌ترین ‏نیازهای دانشجویان طراحی شده است. از جمله خدمات این طرح ارائه 50 ساعت بسته آموزشی ‏توسط اساتید مجرب و ارائه گواهی پایان دوره بوده و همه دانشجویان دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و هسته‌ها و واحدهاي فناور استان گلستان می‌توانند در این دوره‌ها شرکت کنند.

هزينه ثبت نام براي كليه دانشجويان با احتساب 90 درصد تخفيف 50 هزار تومان مي‌باشد و علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام ‏با شماره تلفن‌هاي 7-34534003-017 (آقاي سعيدي و آقاي يعقوبي) تماس حاصل فرمايند.