نویسنده: روابط عمومی 0 390 تاریخ انتشار : 11 آذر 1400

رئيس پارک علم و فناوری گلستان خبر داد:

نمایشگاه هفته پژوهش از تاريخ 14 لغايت 17 آذرماه به صورت حضوری و مجازی برگزار خواهد شد

دبير اجرايي بيست‌ودومين نمایشگاه دستاوردهاي پژوهش، فناوري و فن‌بازار استان گلستان از برگزاري نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری امسال به دو صورت حضوری و مجازی خبر داد.

به گزارش روابط عمومي پارك علم و فناوري گلستان، دكتر مهدی غفاری گفت: بیست‌دومین نمايشگاه دستاوردهاي پژوهش، فناوري و فن‌بازار استان با حضور دانشگاه‌ها، دستگاه‌های اجرایی، مراكز تحقيقاتي، استارتاپ‌ها و واحدهاي فناور در 16 غرفه از تاریخ 14 لغایت 17 آذرماه به دو صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

دکتر غفاری بیان داشت: این نمایشگاه برای نخستین بار در محل کارخانه نوآوری گرگان برگزاری می‌گردد و علاقه‌مندان می‌توانند از روز یکشنبه 14 آذرماه 1400 از ساعت 9 صبح الی 16 عصر به صورت حضوری از غرفه‌های نمایشگاه بازدید بعمل آورند.

وی همچنین به برگزاری همزمان این نمایشگاه به صورت مجازی اشاره کرد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز با مراجعه به پایگاه اینترنتی WWW.GRTE.IR به صورت مجازی از غرفه‌های حاضر در اين نمایشگاه بازدید نمایند.

دكتر غفاري با بيان اينكه ساعات پاسخگويي آنلاين به بازديدكنندگان از ساعت 10 صبح الي 13 درنظرگرفته شده است، تصريح كرد: بازديدكنندگان می‌توانند در غرفه‌های تعبيه شده به تماشای فیلم و عکس‌های بارگزاري شده بپردازند و برای كسب اطلاعات تكميلي و ارتباط با شخص غرفه‌دار از طريق گفت‌وگوي برخط با مسئول غرفه در ارتباط باشند.

رئيس پارک علم و فناوری گلستان در ادامه به برگزاري پنل‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی متعدد در طول زمان برگزاري نمايشگاه اشاره كرد و گفت: تعداد 12 کارگاه آموزشی و 3 پنل تخصصی با موضوعات مختلف و حضور صاحب‌نظران و اساتید حوزه‌های مربوطه در محل کارخانه نوآوری گرگان برگزار خواهد شد.

دبير اجرايي بيست‌ودومين نمایشگاه دستاوردهاي پژوهش، فناوري و فن‌بازار استان گلستان ادامه داد: بازدیدکنندگان این نمایشگاه همچنین می‌توانند از پنل‌های مشاوره تخصصی با موضوعاتی از قبیل ثبت اختراع، ثبت شرکت، دانش‌بنیان شدن، مشاوره حقوقی، مشاوره‌ عمومی کسب‌وکار و آشنایی با خدمات و حمایت‌های پارک علم و فناوری استفاده نمایند.

دکتر غفاری همچنین افزود: در نمایشگاه امسال، با تخصیص فضاهایی برای انجام بازی‌های فکری و سرگرم‌کننده و مسابقات نقاشی سعی شده فضایی متفاوت برای بازدیدکنندگان به ویژه خانواده‌ها و دانش‌آموزان فراهم آوریم.

گفتنی است؛ بیست‌ودومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان گلستان تا روز چهارشنبه 17 آذرماه1400 دایر و بازدید برای عموم آزاد خواهد بود.