نویسنده: روابط عمومي 0 1574 تاریخ انتشار : 04 مرداد 1399

طي حكمي؛

معاون فناوري پارك علم و فناوري گلستان منصوب شد

طي حكمي از سوي رياست پارك علم و فناوري گلستان، دكتر «حامد رضايي» به سمت معاون فناوري پارك علم و فناوري گلستان منصوب شد.

به گزارش روابط عمومي پارك علم و فناوري گلستان، صبح امروز، آئين تكريم و معارفه معاون جديد فناوري پارك علم وفناوري گلستان با حضور كليه كاركنان اين پارك برگزار شد.

در این مراسم دكتر مهدي غفاري طی حکمی « حامد رضايي » را به عنوان معاون فناوري پارك علم و فناوري گلستان منصوب و از زحمات و تلاش‌های چندين ساله دكتر عماد آيداني تقدیر و تشکر کرد.

رئيس پارك علم و فناوري گلستان در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات دكتر آيداني، موفقیت‌های اين معاونت در سال‌های اخیر را نتیجه وجدان کاری و مسئولیت‌پذیری، اخلاق‌مداری، اهتمام جدي در پيگيري امور و همدلی و همراهی وي با سایر کارکنان عنوان كرد.

گفتني است، «حامد رضايي» داراي مدرك دكتري زمين‌شناسي مهندسي از دانشگاه فردوسي مشهد و استاديار و عضو رسمي هيئت علمي دانشگاه گلستان مي‌باشد.

از مهم‌ترین سوابق مدیریتی دکتر رضایی می‌توان به معاون اقتصادی دفتر برنامه‌ریزی و هماهنگی امور اقتصادی استانداری، سرپرست گروه برنامه‌ریزی و خدمات مدیریت استانداری، سرپرست گروه برنامه‌ریزی، بودجه، تشکیلات و آموزش استانداری، رئیس گروه آمار و فناوری اطلاعات استانداری، مدیرکل تعاون استان گلستان و مدیریت گروه آموزشی زمین‌شناسی دانشگاه گلستان اشاره کرد.