نویسنده: روابط عمومی 0 961 تاریخ انتشار : 22 دی 1398

بهمن‌ماه امسال؛

همایش سراسری بلاک‌چین گرگان برگزار می‌گردد

پارک علم و فناوری گلستان با همکاری هیوالند اقدام به برگزاری "همایش سراسری بلاک‌چین گرگان" در بهمن‌ماه سال‌جاری خواهد نمود.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، بیت‌کوین و فناوری بلاک‌چین یک تکنولوژی نوظهور و درحال توسعه است و "همایش سراسری بلاک‌چین گرگان"، رویدادی 2 روزه برای شبکه‌سازی و گردهمایی جامعه بلاکچین ایران است.

این رویداد بزرگ در روزهای 4 و 5 بهمن‌‌ماه98 در محل تالار شهید مطهری دانشگاه گلستان برگزار خواهد شد که روز اول شامل برگزاری کارگاه‌های آموزشی و روز دوم شامل 4 بخش بلاک‌چین‌تاک(سخنرانی‌های کوتاه درباره مسائل مختلف بلاک‌چین از قبیل رمزارزها، ماینینگ، پلتفرم‌های بلاک‌چینی، مسائل علمی بلاک‌چین و همچنین مسائل حقوقی و کسب‌وکاری)، پنل‌های گفت‌وگو(سخنرانی‌ها و گفتگوهای تعاملی مختلف حول موضوعات جذاب پیرامون رمزارزها و بلاک‌چین در کشور و جهان با حضور متخصصان این حوزه)، ارائه استارتاپ‌ها(توضیح و انتقال تجربیات استارتاپ‌هایی که در ایران در زمینه بلاک‌چین و رمزارزها فعالیت می‌کنند) و شبکه‌سازی(ارتباط‌گیری افراد با فعالان و افراد کلیدی حوزه بلاک‌چین و رمزارزهای کشور) خواهد بود.

از مهم‌ترین اهداف برگزاری این رویداد می‌توان به آشنایی مخاطبان با کارکرد بیت‌کوین، کاربرد‌های کریپتوکارنسی‌ها، مقدمات رمزنگاری پشت بلاکچین‌ها و سیستم‌های توزیع شده،‌ اتریوم و قرارداد‌های هوشمند اشاره کرد.

لازم به ذکر است، مفاهیم و مبانی و کاربردهای بلاکچین، بلاکچین و نقش آن در تحول دیجیتالی، رمزارزها، دارایی‌های نوین، بلاکچین در صنعت و کشاورزی، بلاکچین اینترنت نسل3 (web3) و ماینینگ؛ مزایا، معایب و قوانین، سرفصلهای مباحث و سخنرانی‌ها در این رویداد 2روزه خواهد بود.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند به سایت www.evand.com مراجعه و یا با شماره همراه 09375986991 (دبیرخانه رویداد) تماس حاصل فرمایند.