نویسنده: روابط عمومی 0 698 تاریخ انتشار : 25 فروردین 1400

حضور رایگان هسته‌ها و واحدهای فناور پارک علم و فناوری گلستان در نمایشگاه اینوتکس 2021

پارک علم و فناوری گلستان به هسته‌ها و واحدهای فناور فعال حوزه IT در دهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری، غرفه رایگان واگذار می‌نماید.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری این بار به شیوه‌ای جدید و نوآورانه و به‌صورت ترکیبی از بخش‌‌های حضوری و مجازی در فضایی باز و فاصله‌گذاری اجتماعی از تاریخ 28 لغایت 31 اردیبهشت 1400 در پارک فناوری پردیس برگزار خواهد شد.

نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری که با عنوان اینوتکس(INOTEX) در عرصه بین‌المللی شناخته شده، رویدادی بین‌المللی و فناورانه با حضور فعالان دانش‌بنیان و خلاق کشور و علاقه‌مندانی از کشورهای سراسر جهان است؛ این رویداد که امسال دهمین دوره خود را آغاز می‌کند، هرسال میزبان جمع قابل توجهی از سرمایه‌گذاران، صاحبان کسب‌وکارهای نوآورانه و عرضه‌کنندگان خدمات فناورانه از سایر کشورهایی است که قصد دارند با توانمندی‌های نوآورانه کسب‌وکارهای دانش‌بنیان و خلاق ایران آشنا شوند.

هسته‌ها و واحدهای فناور عضو پارک علم و فناوری گلستان فقط تا پایان ساعت اداری روز یکشنبه 29 فروردین 1400 فرصت دارند جهت ثبت‌نام با شماره همراه ۰۹۱۲۴۱۷۴۵۲۳ ( آقای دهقان) تماس حاصل فرمایند.

سایر علاقه‌مندان نیز جهت حضور و معرفی محصولات و خدمات خود در این نمایشگاه تا 2 اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ می‌توانند با مراجعه به سایت نمایشگاه به آدرس www.inotex.com اقدام به ثبت‌نام نمایند.