نویسنده: روابط عمومی 0 527 تاریخ انتشار : 04 مرداد 1400

با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی در جامعه؛

چهاردهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر برگزار می‌شود

چهاردهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی در جامعه برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، جشنواره کارآفرینان برتر همه ساله به همت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هدف شناسایی، انتخاب و معرفی کارآفرینان از سراسر کشور برگزار می شود.

با برگزاری این جشنواره ضمن شناسایی، انتخاب و معرفی الگوهای برتر کارآفرینی به جامعه، گام مؤثری در راستای ترویج کارآفرینی برداشته خواهد شد.

ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه‌های مختلف اقتصادی، ایجاد نشاط و رقابت در فضاهای کسب‌وکار، هم‌افزایی و مشارکت کارآفرینان در توسعه اقتصادی کشور از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر می‌توانند تا روز دهم مردادماه 1400 با مراجعه به سایت کارآفرین برتر به آدرس https://karafarinanebartar.mcls.gov.ir/ مراحل ثبت نام خود را تکمیل کنند.

تفاوت مهم اين دوره از جشنواره با ساير دوره‌ها، بخش گردشگري و صنايع دستي است كه به عنوان يكي از بخش‌هاي تخصصي جشنواره در كنار بخش هاي صنعت، كشاورزي و خدمات اضافه و از همكاري وزارت ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي در اين دوره استفاده شده است.

ضمناً علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات تکمیلی می‌توانند با دبیرخانه جشنواره به شماره‌های 64492751،  64492665 و یا 66580127 تماس حاصل فرمایند.