نویسنده: روابط عمومي 0 1082 تاریخ انتشار : 27 اسفند 1397

به همت مرکز رشد واحدهای فناور شرق گلستان؛

اولین ایده‌شو دانش‌آموزی شهرستان گنبدكاووس برگزار شد

نخستین ایده‌شو دانش‌آموزی گنبدکاووس با همکاری مرکز رشد واحدهای فناور شرق گلستان و پژوهش‌سرای دانش آموزی جابر بن حیان در کانون شهید رجایی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان در این مراسم که با حضور معاون متوسطه آموزش و پرورش گنبدكاووس، مشاور جوان فرمانداری و دیگر مسئولان اين شهرستان برگزار شد، در ابتدا دکتر عمرانی مدیر مراکز رشد پارک علم و فناوری گلستان ضمن تشریح اهداف این جشنواره، بيان داشت: در تلاش هستيم كه با تعامل و همكاري‌هاي دوجانبه با پژوهش‌سراهای دیگر استان بتوانيم چنین جشنواره‌های دانش‌آموزی را در شهرستان‌های دیگر شرق گلستان برگزار نماييم.

مدیر مراکز رشد پارک علم و فناوری گلستان همچنین به چگونگی راه‌اندازی کسب‌وکارهای کوچک و خلاقیت دانش‌آموزان اشاره کرد و از آمادگي کانون شکوفایی خلاقیت گنبدکاووس براي پذيرش طرح‌های دانش‌آموزی و حمایت همه‌جانبه از طرح‌هاي نوآورانه خبر داد.

در ادامه، تجر مدیر پژوهش‌سرای دانش‌آموزی جابر بن حیان گنبدکاووس نیز اظهار داشت: مفتخریم که با همکاری مرکز رشد واحدهای فناور شرق گلستان اولین ایده‌شو دانش‌آموزی شهرستان را برگزار می‌کنیم و خوشحالیم که در خدمت دانش‌آموزان نواندیش و صاحب ایده هستیم.

گفتنی است تعداد ۴۵ ایده از سوي دانش‌آموزان دوره متوسطه گنبدكاووس به دبیرخانه ارسال شده بود که از ۱۰ ایده برتر که از سوی داوران حائز بالاترین امتیاز شده بودند، با اهداء لوح يادبود و جوایز نفیس تقدير به‌‎عمل آمد.