نویسنده: روابط عمومی 0 813 تاریخ انتشار : 19 شهریور 1398

فرصتی استثنائی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی؛

اولین جشنواره «استارت‌آپ پروپوزال‌ها» با موضوع تجاری‌سازی برگزار می‌شود

جشنواره "استارپوزال" با محوریت تجاری‌سازی پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها، حل معضلات کشور و کمک به برقراری ارتباط هرچه بیشتر دانشگاه با صنعت، به همت پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود و مخاطبان آن دانشجویان سراسر کشور هستند.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، "استارپوزال " ترکیبی از دو کلمه‌ "استارتاپ" و "پروپوزال" است و این جشنواره با هدف جهت‌دهی به پروپوزال‌ها و تعریف هدفمند پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و رساله‌های دکتری برگزار می‌شود.

در واقع محور اصلی جشنواره استارپوزال این است که از طریق جهت‌دهی هدفمند پروپوزال‌ها، خروجی مطلوبی از مدت زمان طولانی‌ای که دانشجو صرف امور پژوهشی کرده و همچنین هزینه‌هایی که در این راه صرف می‌کند، حاصل شود.

این جشنواره در سطح ملی برگزار شده و مشارکت عموم دانشجویان و فارغ‌التحصیلان از سراسر کشور در آن امکان‌پذیر است و داوطبان می‌توانند از طریق سایت mstpark.com (قسمت رویدادها) به صورت رایگان در جشنواره ثبت‌نام کنند.

مهلت دریافت طرح‌های دانشجویی تا ۳۰ مهرماه است. اختتامیه و اعلام نتایج نهایی در آذرماه سال جاری مقارن با هفته پژوهش خواهد بود که این جشنواره همراه با برگزاری همایش و دعوت از کارآفرینان موفق است.

به نفر اول این جشنواره ۱۵۰ میلیون ریال، نفر دوم ۱۲۰ میلیون ریال، نفر سوم ۹۰ میلیون ریال و نفرات چهارم تا دهم ۳۰ میلیون ریال اهدا خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۹۱۹۱۵۱ داخلی ۴۰۸۳ تماس حاصل کنند.