نویسنده: روابط عمومی 0 1060 تاریخ انتشار : 08 بهمن 1399

به مناسبت سالروز تکریم از مادران و همسران شهداء انجام شد؛

بازدید مدیران پارک علم و فناوری گلستان از دو مادر شهید 8 سال دفاع مقدس

در راستای ترویج و گسترش فرهنگ پاسداشت ایثار و شهادت و تکریم و تجلیل از خانواده‌های محترم شهداء، رئيس پارك علم و فناوري گلستان به اتفاق مدیر حراست و مدیر اداره عمرانی این پارک با حضور در منزل شهیدان «برات و ابوالقاسم رضایی (پدر و فرزند)» و شهید «علیرضا سبطی» از مادران بزرگوار این سه شهید والامقام تجليل و دلجويي كردند.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، در این دیدارها که به مناسبت سالروز وفات حضرت ام‌البنین و روز تکریم از مادران و همسران شهداء انجام شد، رئیس پارک علم و فناوری گلستان، خطاب به همسر و مادر شهیدان والامقام«برات و ابوالقاسم رضایی»، تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهداء را یک وظیفه مهم و مایه دلگرمی و ایجاد روحیه نشاط در مسئولان دانست.

دکتر غفاری ادامه داد: دعای شما مادران بزرگوار شهداء موجب سربلندی و موفقیت ما در مسیر خدمت است و امیدواریم بتوانیم خدمتگزار صدیقی برای شهداء، ایثارگران و خانواده معظم ایشان باشیم.

رئیس پارک علم و فناوری گلستان خاطرنشان ساخت: بدون تردید، موفقیتها و دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف داخلی و بینالمللی، ناشی از ایثار و شهادت شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس است.

مادر و همسر شهیدان والامقام«برات و ابوالقاسم رضایی نیز در این دیدار به بیان خاطراتی از فرزند و همسر شهیدش پرداخت و ضمن قدردانی از حضور مدیران پارک، حضور مسئولان در کنار خانواده شهداء و تلاش آنان در جهت ارائه خدمات به شهروندان را مایه دلگرمی و آرامش دانست.

مدیران پارک علم و فناوری گلستان همچنین با حضور در منزل شهید والامقام «علیرضا سبطی» از مادر بزرگوار این شهید والامقام تجلیل و قدردانی به عمل آوردند.

گفتني است در پايان اين دو ديدار، دكتر غفاري ضمن ادای احترام به مقام والاي شهداء، جانبازان و ايثارگران ايران اسلامي، با اهداء لوح سپاس از مادران گرانقدر این سه شهید تقدير بعمل آورد.

شایان ذکر است؛ شهید ابوالقاسم رضایی در سال 1364 طی عملیات والفجر8 و پدر این شهید والامقام نیز یک سال بعد در عملیات کربلای 4 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.