نویسنده: 5 0 595 تاریخ انتشار : 15 اسفند 1400

برگزاری اولین رویداد ایده‌پردازی مردمی تهران

اولین رویداد ایده‌پردازی شهرداری تهران با عنوان جشنواره تهران 1404 با مشارکت مردم، دانشگاه‌ها و کارکنان مدیریت شهری تهران و کلانشهرها در دو بخش تخصصی و عمومی برگزار و به برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، اولین رویداد ایده‌پردازی مردمی با عنوان جشنواره تهران 1404 به منظور جلب مشارکت عموم شهروندان تهرانی، دانشگاهیان تهران و کلانشهرها و همچنین کارکنان مدیریت شهری تهران و کلانشهرها برای حل مسائل مهم و اولویتدار شهر تهران، طراحی و برنامه‌ریزی شده است.

این جشنواره در پنج موضوع عمومی مشارکت مردم در طراحی، بهسازی و بازسازی شهری با رویکرد معماری ایرانی و اسلامی، کسب‌وکار و درآمدزایی پایدار شهری، راه‌حل‌های افزایش مشارکت اجتماعی مردم در بستر محلی، روش‌های هوشمند، خلاقانه و نوین در مدیریت پسماند و بازیافت و طرح‌ها و ایده‌های نو در رفع آلودگی هوا و ترافیک برگزار می‌شود.

محور تخصصی جشنواره با رویکرد فرآیند اصلاح صدور پروانه ساختمان است که گروه‌های مختلف دانشگاهی و کارکنان شهرداری در آن شرکت می‌کنند.

علاقه‌مندان جهت مشارکت در این رویداد فقط تا 15 فروردین 1401 می‌توانند با مراجعه به وبسایت https://1404.tehran.ir/ نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.