نویسنده: روابط عمومی 0 115 تاریخ انتشار : 11 بهمن 1402

خبر خوش برای زیست‌بوم فناوری گلستان؛

تخصیص فضای استقرار برای شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور گلستانی شتاب می‌گیرد

پارک علم و فناوری گلستان و شرکت شهرک‌های صنعتی استان با هدف توسعه زیست‌بوم فناوری در استان و استقرار شرکت‌هاي دانش‌بنيان و همكاري در ساخت کارگاه‌هاي کوچک مقياس در شهرك‌ها و نواحي صنعتي مستعد، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، اين تفاهم‌نامه همکاري صبح امروز با حضور مدیران پارک علم و فناوري گلستان و شرکت شهرک‌های صنعتی استان به امضاي حامد پاک‌نژاد و رضا شهمرادی رسيد.

گفتنی است از جمله مهم‌ترین تعهدات پارک و شرکت شهرک‌های صنعتی در این تفاهم‌نامه می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

شرکت شهرک‌های صنعتی بخشي از فضاهاي خود را با معرفي پارك در قالب اجاره يك ساله در اختيار شركت‌هاي دانش‌بنيان و فناور قرار مي‌دهد و در پايان هر سال و پس از تاييد پارك مبني بر فعال بودن شركت و یا فناور، نسبت به تمديد مدت اجاره آن شركت و يا فناور اقدام مي‌کند.

شرکت شهرک‌های صنعتی در صورت صلاحديد در فرآيند جذب و پذيرش و ارزيابي واحدهاي فناور مستقر در مرکز مشارکت خواهد داشت.

شرکت شهرک‌های صنعتی در صورت تامين اعتبار نسبت به ساخت کارگاه‌هاي کوچک مقياس در جهت استقرار شرکت‌هاي دانش‌بنيان و فناور در شهرك‌ها و نواحي صنعتي مستعد مساعدت و همکاري لازم را می‌کند.

پارک متعهد مي‏گردد صرفاً شرکت‌هاي دانش‌بنيان و فناور مورد تائيد پارک را به منظور راه‌اندازي کسب‌وکارهاي فناورانه و دانش‌بنيان جهت تخصيص فضا و استقرار به شركت شهرک‌های صنعتی معرفي نمايد.