نویسنده: روابط عمومی 0 301 تاریخ انتشار : 18 تیر 1401

تمدید مهلت ثبت‌نام سومین فراخوان گرنت جوانه تا پایان تیرماه 1401

به اطلاع می‌رساند زمان ثبت‌نام در فراخوان سومین دوره طرح گرنت جوانه تا پایان تیرماه 1401 تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، به منظور بسط و توسعه توان ملی در نوآوری و کارآفرینی مبتنی بر دانایی، زمینه‌سازی حرکت دانشگاه‌های کشور به سوی "دانشگاه کارآفرین با مسئولیت اجتماعی"، ارتقاء ظرفیت توسعه فناوری در دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی و حمایت از صاحبان ایده‌های فنّاور در جهت اثبات ایده اولیه (Proof of Concept) یا تولید نمونه اولیه (Prototype)، معاونت فناوری و نوآوری وزارت عتف با پشتیبانی نهادهای ملی از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دارای ایده‌های فنّاورانه و بازارگرا، در قالب گرنت "طرح جوانه" حمایت می‌کند.

اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی که استاد راهنمای پایان‌نامه کارشناسی ارشد یا رساله دکتری هستند،‌ مخاطبین اصلی طرح جوانه خواهند بود.

در این فراخوان پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات، پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز و موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی به عنوان سازمان حامی مشارکت خواهند داشت.

متقاضیان می‌توانند شیوه‌نامه اجرایی و کاربرگ‌های مورد نیاز را که در ذیل همین خبر بارگزاری شده دریافت و تکمیل و سپس جهت ثبت‌نام به آدرس http://b2n.ir/grant.sabtenam مراجعه نمایند.

علاقه‌مندان همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون این فراخوان می‌توانند با شماره تلفن 01738510221 و یا شماره همراه 09114175761 تماس حاصل نمایند.

1
پیش‌نویس شیوه‌نامه اجرایی طرح جوانه
2
کاربرگ‌های برنامه گرنت فناوری