نویسنده: روابط عمومي 0 850 تاریخ انتشار : 08 دی 1398

فراخوانی برای فعالان بخشICT؛

ثبت‌نام جایزه ملي كيفيت ارتباطات و فناوری اطلاعات تا پایان دی‌ماه تمدید شد

نهمین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات در تیرماه سال۱۳۹۹ همزمان با نمایشگاه بین‌المللی الکامپ تهران به منتخبین اعطاء می‌گردد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با همکاری اداره کل همکاری‌ها و توسعه صنعت به‌عنوان مجری جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات، نهمین دوره جایزه مذکور با هدف تحقق شعار «رونق تولید» و ارتقاء روزافزون کیفیت کالا و خدمات داخلی می‌باشد.

جایزه ملي كيفيت ارتباطات و فناوری اطلاعات(ICTINQA) از سال 1390 به‌عنوان جايزه بخشي با مجوز سازمان ملي استاندارد ايران آغاز و تاكنون هشت دوره آن با حضور سازمان‌ها و شركت‌هاي فعال در حوزه فاوا با موفقيت برگزار گرديده است. از طرف دیگر، تصويب و ابلاغ قانون « تقويت و توسعه نظام استاندارد » مصوب مجلس شوراي اسلامي (بند20 از ماده 7)، موجب ارتقاء جايگاه قانوني و افزايش اعتبار جايزه ملي كيفيت شده است.

نهمين دوره جايزه مذکور در سال‌جاري با هدف تحقق شعار «رونق توليد» اجرا و مراسم پاياني، تيرماه سال آينده همزمان با نمايشگاه بین‌المللی الكامپ تهران برگزار خواهد شد.

متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام به آدرس ICTINQA.ICT.GOV.IR مراجعه و با مطالعه راهنماي ثبت‌نام نهمين دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات، فرم ثبت‌نام اوليه را تکميل و حداکثر تا مورخ 30/10/98 به پست الكترونيكي ictinqa@ict.gov.ir ارسال نمايند.