نویسنده: روابط عمومي 0 913 تاریخ انتشار : 05 شهریور 1398

حضور فعال شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان پارک علم و فناوری گلستان در هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام و طیور، شیلات، آبزیان و صنايع وابسته گلستان

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام و طیور، شیلات، آبزیان و صنايع وابسته گلستان همزمان با ششمین نمایشگاه تخصصی بذر،کود، سم و نهاده‌های کشاورزی و سومین نمایشگاه تخصصی گلخانه، ادوات باغبانی، ماشین‌ها و صنایع وابسته در گرگان آغاز به كار كرد.

به گزارش روابط عمومي پارك علم و فناوري گلستان، اين نمايشگاه عصر امروز با حضور استاندار گلستان و جمعي از مديران و مسئولان استاني در محل دائمي نمایشگاه بین‌المللی استان گلستان واقع در کیلومتر پنج جاده گرگان - آق قلا آغاز به كار كرد.

پارک علم و فناوری گلستان نيز با برپايي غرفه و معرفي 6 شركت(انديشه‌ورزان آب‌نما گستر، مهندسي هوشمند هامين، زيست فرآيند پايدار، ماشين‌سازي شريف، اختراع‌كاران صنعت صحرا و كشت‌آزماي شمس گلستان) فعال خود در حوزه‌ نهاده‌ها و ماشين‌هاي کشاورزی، ادوات باغبانی و گلخانه، از آخرين دستاوردها، محصولات و فناوری شرکت‌های زيرمجموعه رونمایی کرد.

از مهم‌ترين اهداف برگزاری این نمایشگاه مي‌توان به معرفی جدیدترین دستاوردهای حوزه دام‌وطیور، ایجاد زیرساخت مناسب برای شرکت‌های نوبنیان، ارزیابی نحوه افزایش توان صنعت دام‌وطیور، ایجاد فرصت سرمایه‌گذاری برای پیشبرد فعالیت‌های مربوطه و آشنایی و شناخت رقیبان تجاری و برنامه‌های سازمان‌یافته آنها اشاره كرد.

گفتني است، اين نمايشگاه از عصر امروز پنجم لغايت هشتم شهريورماه به مدت 4روز از ساعت 17 الي 22 در محل دائمي نمایشگاه بین‌المللی استان گلستان آماده بازدید علاقمندان است.