نویسنده: روابط عمومي 0 942 تاریخ انتشار : 06 مرداد 1398

رئيس پارك علم فناوري گلستان مطرح كرد؛

در راه‌اندازی مرکز نوآوري بانوان استان، از هيچ تلاشي فروگذار نخواهيم كرد

رئيس پارك علم وفناوري گلستان از آمادگي پارك گلستان براي راه‌اندازي مركز نوآوري حوزه بانوان و خانواده در صورت تخصيص فضاي مناسب در شهر گرگان خبر داد.

به گزارش روابط عمومي پارك علم و فناوري گلستان، دكتر مهدي غفاري، رئيس پارك علم و فناوري گلستان ظهر امروز در ديدار با غيناقي، مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري گلستان بيان داشت: هدف از ایجاد این مرکز، شناسایی ایده‌های فناوران نوپا، نخبگان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی ویژه بانوان و دختران است.

وي افزود: این مرکز به‌منظور ساماندهی، استقرار، مشاوره و حمایت مالی جهت تبدیل ایده به محصول و ایجاد شرکت در راستای توسعه کارآفرینی و فناوری در استان راه‌اندازی می‌شود.

دكتر غفاري از آمادگي پارك علم و فناوري گلستان جهت حمايت‌هاي مختلف مادي و معنوي در راه‌اندازي و پيشبرد اهداف مركز خبر داد و گفت: مركز نوآوري بانوان در حقیقت مرکزی جهت پتانسیل‌سنجی ايده‌هاي نوآورانه، نيازمحور و با قبليت تجاري‌سازي است و تلاش خواهد شد از طرح‌هاي مختلف ارائه شده در حوزه بانوان و خانواده پس از ارزيابي‌هاي مختلف توسط كارشناسان، حمايت‌هاي خوبي انجام پذيرد.

غيناقي،‌ مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري گلستان نيز در اين ديدار یکی از سیاست‌‌های دفتر امور بانوان استانداری گلستان را ایجاد زیرساخت‌‌های ویژه بانوان عنوان كرد و گفت: تمام تلاش خود را براي تخصيص يك فضاي مناسب و درخور شان بانوان عزيز گلستاني در شهر گرگان جهت راه‌اندازي اين مركز خواهيم نمود.

غيناقي خاطرنشان كرد: به طور قطع با هدايت بانوان به سمت راه‌اندازي كسب‌وكارهاي نوين و خلاقانه و ایجاد اشتغال و کارآفرینی در حوزه خانواده، مي‌توانيم گام بزرگي در راستاي توانمندسازی بانوان گلستاني و از بين بردن مشكلات آنها برداريم.