نویسنده: روابط عمومی 0 407 تاریخ انتشار : 22 مهر 1400

به مناسبت هفته نیروی انتظامی انجام شد؛

دیدار رئیس پارک علم و فناوری گلستان با فرمانده انتظامی استان

رئیس پارک علم و فناوری گلستان به اتفاق معاون فناوری این پارک، به مناسبت هفته نیروی انتظامی با فرمانده انتظامی استان دیدار و از زحمات شبانه‌‌روزی فرماندهان و کارکنان ناجای استان تجلیل کردند.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، در راستای پاسداشت تلاش‌ها و مجاهدت‌های نیروی انتظامی، صبح امروز دکتر مهدی غفاری به اتفاق دکتر حامد رضایی با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی گلستان، با سردار محمدسعید فاضل دادگر دیدار و از تلاش‌های این عزیزان در برقراری امنیت پایدار در استان قدردانی کردند.

دکتر غفاری در این دیدار ضمن تبریک فرا رسیدن هفته ناجا، بیان داشت: هفته نیروی انتظامی، فرصتی است مناسب برای تجلیل از پرسنل بی‌ادعا و زحمتکش نیروی انتظامی و ما به عنوان نماینده استارتاپ‌ها، واحدهای فناور و دانش‌بنیان، قدردان حضور شبانه‌روزی و مقتدرانه نیروی انتظامی در استان گلستان هستیم.

دکتر غفاری اضافه کرد: کاركنان ناجا آرامش خود را فداي امنيت و آسايش مردم كرده‌اند و امروز همه ما به وجود چنين نيروهاي خدومي افتخار مي‌كنيم.

فرمانده انتظامی استان گلستان نیز ضمن تقدیر از حضور رئیس و معاون فناوری پارک گلستان در ستاد فرماندهی پلیس گلستان، اظهارداشت: وظیفه ذاتی پلیس برقراری نظم و امنیت در جامعه است و ما در این مسیر خدمت به خلق خدا را عبادت می‌دانیم و همه تلاش خود را برای حفظ امنیت و آسایش مردم انجام می‌دهیم.

سردار فاضل دادگر با اشاره به نقش و اهمیت همبستگی و تعامل دستگاه‌های دولتی با پلیس، اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی نقش بسزایی در روند رو به رشد و موفقیت پلیس دارند و امروز، حضور شما به عنوان مدیران در کنار پلیس، بیانگر اهمیت مساله امنیت برای مجموعه شما است.