نویسنده: روابط عمومی 0 384 تاریخ انتشار : 12 بهمن 1400

همزمان با آغاز ایام‌ا.. دهه مبارک فجر صورت گرفت؛

دیدار و تجلیل مدیران پارک علم و فناوری گلستان از خانواده شهید والامقام «عسکر باقری»

در راستای ترویج و گسترش فرهنگ پاسداشت ایثار و شهادت و تکریم و تجلیل از خانواده‌های محترم شهداء، رئيس پارك علم و فناوري گلستان به اتفاق معاونین و مدیر حراست این پارک با حضور در منزل شهید «عسکر باقری» از مادر بزرگوار این شهید والامقام تجليل و دلجويي كردند.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، در این دیدار رئیس پارک علم و فناوری گلستان، خطاب به مادر شهید «عسکر باقری»، تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهداء را یک وظیفه مهم و مایه دلگرمی و ایجاد روحیه نشاط در مسئولان دانست.

دکتر غفاری ادامه داد: دعای شما مادران بزرگوار شهداء موجب سربلندی و موفقیت ما در مسیر خدمت است و امیدواریم بتوانیم خدمتگزار صدیقی برای شهداء، ایثارگران و خانواده معظم ایشان باشیم.

در ادامه این دیدار؛ مادر شهید «عسکر باقری» به بیان خاطراتی از فرزند شهیدش پرداخت و ضمن قدردانی از حضور مدیران پارک، حضور مسئولان در کنار خانواده شهداء و تلاش آنان در جهت ارائه خدمات به شهروندان را مایه دلگرمی و آرامش دانست.

گفتني است در پايان اين ديدار، دكتر غفاري ضمن ادای احترام به مقام والاي شهداء، جانبازان و ايثارگران ايران اسلامي، با اهداء لوح سپاس از مادرگرانقدر این شهید تقدير بعمل آورد.

شایان ذکر است؛ شهید «عسکر باقری» در سال 1365 (23 سالگی) در عملیات والفجر8 در شبه جزیره فاو به دست عناصر رژیم بعث به درجه رفیع شهادت نائل آمد.