نویسنده: روابط عمومی 0 1066 تاریخ انتشار : 01 اردیبهشت 1399

به همت محققان پارك علم و فناوري گلستان؛

سامانه برگزاري جلسات، رويداد‌هاي آنلاين و ارتباط با ارباب رجوع به‌صورت مجازی طراحي و راه‌اندازي شد

رئيس پارك علم و فناوري گلستان از طراحي و راه‌اندازي سامانه برگزاري جلسات و رويداد‌هاي آنلاين و ارتباط با ارباب رجوع به‌صورت مجازی و همچنين برگزاري اولين جلسه داوري طرح‌ها به صورت برخط در اين پارك خبر داد.

به گزارش روابط عمومي پارك علم و فناوري گلستان، دكتر مهدي غفاري در اين خصوص بيان داشت: پیش از این، سامانه‌اي بصورت مجازي و برخط در سطح پارك علم و فناوري گلستان نداشتیم که با توجه به فراگیر شدن بیماری کرونا در کشور، زیرساخت‌های لازم برای برگزاري جلسات مختلف از قبيل داوري طرح‌ها، جلسات داخلي كاركنان، برگزاري كارگاه‌ها و رويدادهاي مختلف آموزشي و ... به صورت برخط و برون‌خط فراهم شد.

دكتر غفاري ارائه خدمات آموزش الکترونیکی به کاربران را بسیار کارساز عنوان كرد و گفت: در بستر اين سامانه، استاد مي‌تواند با استفاده از محتوای از پیش تولید شده و بهره‌مندي از قابلیت انتقال صدا، تصویر و همچنین با به اشتراک‌گذاری و تشریح فایل‌های آموزشی خود، کلاس را با بالاترین کیفیت مدیریت نمايد.

وی با بيان اينكه همچنين تمهیدات لازم برای برگزاری جلسات داوري طرح‌ها به‌صورت غیرحضوری و مجازی نیز فراهم شده است، گفت: تاكنون 2 طرح توسط مركز رشد جامع اين پارك با موفقيت ارائه و مورد داوري و بررسي قرار گرفته است.

دکتر غفاری، امکان تعامل دوسویه آنلاین بین دستگاه‌های اجرایی و ارباب رجوع را از مزایای مهم دیگر این سامانه برشمرد و تصریح کرد: در بستر این سامانه، برگزاری جلسات مختلف به‌صورت برخط برای دستگاه‌های اجرایی امکان‌‍پذیر و قابلیت پاسخگویی آنلاین برای مراجعه کنندگان وجود دارد.

دكتر غفاري در پايان همچنین به قابليت ذخيره‌سازي جلسات و كارگاه‌هاي آموزشي با كيفيت‌هاي مختلف در بستر این سامانه اشاره كرد و گفت: جهت مرور مطالب بیان شده و استفاده مجدد از محتواي ارائه شده، فراگیران می‌توانند از پوشه‌هاي ضبط شده بعد از اتمام کلاس استفاده نمایند.