نویسنده: روابط عمومی 0 335 تاریخ انتشار : 11 اسفند 1400

با حضور استاندار گلستان؛

ستاد پاسخگویی برخط سفر رئیس جمهور به گلستان افتتاح شد

در آستانه سفر رییس جمهور به استان، با حضور دکتر زنگانه استاندار گلستان، ستاد پاسخگویی برخط سفر رئیس جمهور به گلستان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر زنگانه امروز چهارشنبه 11 اسفند در بازدید از ستاد پاسخگویی برخط سفر رئیس جمهور به گلستان، اظهار کرد: مرکز پاسخگویی به مطالبات و درخواست های مردم از ریاست جمهور در سفر به استان، طی روز های 12 و 13 اسفند فعال است و مردم شریف استان می‌توانند از طریق شماره تماس 111 و سامانه 111.ir مطالبات، انتقادات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند.

استاندار گلستان گفت: همچنین هم استانی‌های عزیز می‌توانند با حضور در محل استقرار میز ارتباطات مردمی نمایندگان تام‌الاختیار دستگاه‌های اجرایی در استان گلستان به بیان مطالبات خود بپردازند.

وی افزود: تعداد 140 کاربر از کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان در سایت پاسخگویی مستقر هستند تا درخواست‌های مردمی را در سامانه ثبت کنند.

استاندار گلستان گفت: حدود 100 کاربر نیز در مرکز پردازش نامه‌ها در جنب مرکز پاسخگویی، فرآیند بررسی نامه‌های مردمی و آماده‌سازی جهت ثبت در سامانه را انجام می‌دهند.

لازم به ذکر روز شنبه 7 اسفند، توسط اداره کل بازرسی استانداری و نهاد ریاست جمهوری در سه نوبت دو ساعته به تعداد 530 نفر از کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان آموزش داده شد و مانور عملی پردازش نامه‌ها و ثبت در سیستم نیز جهت آشنایی کارکنان با سامانه روز دوشنبه 9 اسفند با حضور 180 کاربر برگزار شد.