نویسنده: 5 0 1637 تاریخ انتشار : 02 آذر 1399

طي حكمي؛

سرپرست مرکز رشد واحدهای فناور پارك علم و فناوري گلستان منصوب شد

طي حكمي از سوي رياست پارك علم و فناوري گلستان، دكتر «مهدی عمرانی» به سمت سرپرست مرکز رشد واحدهای فناور پارك علم و فناوري گلستان منصوب شد.

به گزارش روابط عمومي پارك علم و فناوري گلستان، صبح امروز، آئين تكريم و معارفه سرپرست مرکز رشد واحدهای فناور پارك علم و فناوري گلستان در محل این پارك برگزار شد.

در این مراسم دكتر مهدي غفاري طی حکمی « مهدی عمرانی » را به عنوان سرپرست مرکز رشد واحدهای فناور پارك علم و فناوري گلستان منصوب و از زحمات و تلاش‌های دكتر سیدمحمد فاطمی تقدیر و تشکر کرد.

رئيس پارك علم و فناوري گلستان در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات دكتر فاطمی، مسئولیت‌پذیری، اخلاق‌مداری، اهتمام جدي در پيگيري امور و همدلی و همراهی وي با سایر کارکنان و ارباب رجوع را از مهم‌ترین ویژگی‌های شخصیتی دکتر فاطمی در طی دوران مدیریت ایشان عنوان كرد.

گفتنی است دکتر مهدی عمرانی پیش از این نیز طی سال‌های 1395 تا خردادماه 1398 به عنوان مدیر مرکز رشد شرق گلستان و مرکز رشد جامع گرگان فعالیت ‌نموده است که پس از گذشت 18 ماه، مجددا در مجموعه پارک علم و فناوری گلستان به عنوان سرپرست مرکز رشد واحدهای فناور این پارك منصوب شد.

«مهدی عمرانی» داراي مدرك دكتري زمين‌شناسي و عضو رسمي هيئت علمي دانشگاه مي‌باشد.