نویسنده: روابط عمومی 0 773 تاریخ انتشار : 27 مهر 1400

در محل کارخانه نوآوری گرگان؛

سومین دوره انتخابات کانون کارآفرینی استان گلستان برگزار شد

سومین دوره انتخابات اعضای اصلی غیردولتی هیات امناء کانون کارآفرینی استان گلستان در محل کارخانه نوآوری گرگان برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، در این جلسه که با حضور اعضای دولتی هیات امناء، منتخبین جشنواره‌های کارآفرینی استانی و کشوری، فعالان اقتصادی و مدیران مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی استان برگزار می‌شد، دکتر مهدی عمرانی، مدیر مرکز رشد جامع گرگان با اشاره به ساخت اولین کارخانه نوآوری در شهر گرگان، بیان داشت: اینجا اولین کارخانه بدون دودکش استان گلستان می‌باشد، که خط تولید آن تفکر، دانش و خلاقیت مردم استان گلستان به ویژه جوانان تحصیل کرده است.

دکتر عمرانی با بیان اینکه قرار است در این کارخانه کسب‌وکارهای فناورانه شکل بگیرد، اضافه کرد: وظیفه ما در پارک علم و فناوری، مراکز رشد تابعه، مراکز نوآوری و به ویژه کارخانه نوآوری که سعی شده اکوسیستم نوآوری در آن به طور کامل شکل گرفته باشد، این است که از ایده‌های فناورانه، نوآورانه و خلاقانه‌ای که قابلیت تبدیل شدن به کسب‌وکار را دارند، حمایت کنیم.

وی تصریح کرد: ما در کنار جوانان هستیم تا کسب‌وکارهای فناورانه آنان شکل بگیرد، به طور مثال کمک جهت اخذ مجوزهای لازم، فراهم نمودن زمینه حضور هسته‌ها و واحدهای فناور در نمایشگاه‌های مختلف، برگزاری رویدادها و کارگاه‌های آموزشی متعدد و ارائه تسهیلات حمایتی به شرکت‌ها بخشی‌ از حمایت‌های مادی و معنوی پارک علم و فناوری گلستان می‌باشد.

در ادامه، مازندرانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز در سخنانی ضمن تقدیر از میزبانی پارک علم و فناوری گلستان برای برگزاری این نشست، بیان کرد: بسیار خوشحالم که در کنار نخبگان حوزه کارآفرینی و توسعه اقتصادی استان حضور دارم و معتقدم کارآفرینی، حیات جامعه است.

وی تاکید کرد: مدیران و کارآفرینان جزء سرمایههای هر کشوری محسوب می‌شوند و با توجه به شرایط سخت اقتصادی کشور، این کارآفرینان هستند که تلاش می‌کنند و نقش اصلی و سازنده‌ای را در جامعه بر عهده دارند.

مازندرانی ابراز داشت: امیدواریم در سایه تعهد،تلاش و همفکری با کانون کارآفرینان استان و در کنار یکدیگر بتوانیم نقش مؤثر و اثرگذاری را در بهبود وضعیت جامعه کار و تلاش استان ایفا کنیم.

در ادامه این جلسه، کاندیداهای داوطلب شده در این انتخابات، ضمن معرفی خود به  ارائه عناوین برنامه‌های خود پرداختند و پس از رأی گیری، دکتر حسین رحمانی، زلیخا عادلی، شروین اردلان، محمد افضلی، علی علمشاهی و سیدحسین بنی‌هاشمی به ترتیب حائز بیشترین آراء شده و به عنوان اعضای اصلی غیردولتی هیات امناء کانون کارآفرینان استان گلستان انتخاب شدند.

.