نویسنده: روابط عمومی 0 627 تاریخ انتشار : 03 مهر 1400

رئیس کل دادگستری گلستان عنوان کرد:

شرکت‌های دانش‌بنیان و نوپای گلستان از حمایت‌های حقوقی بهره‌مند خواهد شد

رئیس کل دادگستری گلستان از آمادگی این دستگاه جهت انجام حمایت‌های قضایی از جوانان فعال در حوزه کسب‌وکارهای نوپا و دانش‌بنیان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم وفناوری گلستان، حیدر آسیابی صبح امروز در حاشیه بازدید از کارخانه نوآوری گرگان گفت: پارک‌های علم و فناوری بستری مناسب را برای رشد و تجاری‌سازی ایدههای جوانان خوش فکری که به امکانات مالی دسترسی ندارند، فراهم می‌آورد.

آسیابی افزود: دادگستری گلستان آماده حمایتهای متعدد قضایی از جوانان فعال در حوزه کسب‌وکارهای نوپا و دانش‌بنیان است.

وی تصریح کرد: پارک علم و فناوری گلستان می‌تواند اقدامات قضایی و حقوقی را که نیاز دارد تدوین کند تا در قالب یک تفاهم‌نامه دو جانبه این برنامه‌ها را در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان دنبال نماییم.

آسیابی با تأکید بر اینکه حمایت قضایی لازم از پارک علم و فناوری گلستان انجام خواهد شد، افزود: به طور مثال، یکی از مهم‌ترین مشکلات استارتاپ‌ها، ثبت شرکت‌ها است و با ظرفیتهایی که در سازمان ثبت اسناد داریم از آنها حمایت خواهیم کرد.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: این آمادگی در استان وجود دارد تا شعب ویژه با حضور قضات آشنا به فضای مجازی و حوزه کسب‌وکار در دادسراها، دادگاه‌ها و محاکم تجدیدنظر استان برای رسیدگی تخصصی به پرونده‌های این حوزه اختصاص دهیم.

آسیابی خاطرنشان ساخت: از همه ظرفیتها و اختیارات قانونی خود برای حمایت از فعالان عرصه دانش‌بنیان استفاده می‌کنیم.