نویسنده: روابط عمومي 0 1312 تاریخ انتشار : 07 خرداد 1398

به همت فن‌بازار ملی ایران؛

فستیوال نوآوری‌های صنعت دارویی در تابستان امسال برگزار مي‌گردد

شبکه فن‌بازار ملی ایران با همکاری شرکت فرابورس ایران و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری پس از برگزاری 14 دوره فستیوال‌های تخصصی که با استقبال گسترده صنعتگران و سرمایه‌گذاران برگزار شد، در نظر دارد رویداد فستیوال نوآوری صنعت دارویی را در تابستان 1398 برگزار نماید.

این فستیوال تخصصی به‌منظور تجاری‌سازی نوآوری‌های این حوزه‌ صنعتی از طریق معامله و جذب سرمایه‌گذار در بازار دارایی فکری و با حضور سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان این حوزه‌ استراتژیک برگزار می‌شود.

اختراعات حائز شرایط، پس از طی فرآیند ارزیابی و انتخاب در روز برگزاری فستیوال، به مخاطبان معرفی شده و زمینه‌ی تعامل بین طرفین با برگزاری جلسات رو در رو فراهم می‌شود. در صورت حصول توافق و انجام معامله از طریق بازار دارایی فکری، حمایت‌های مادی و معنوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای تکمیل مستندات اختراعات و نیز خرید اختراعات توسط صنعتگران و سرمایه‌گذاران در قالب ارائه تسهیلات وجود خواهد داشت.

مخترعانی که تمایل به حضور در این فستیوال را دارند، فرم ثبت‌نام را دریافت و پس از تکمیل به همراه تصویر گواهی ثبت اختراع حداکثر تا تاريخ 98/03/15 به پست الکترونیکی pharmaceutic@techmart.ir ارسال نمایند.

متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به سایت فستیوال به نشانی http://techmart.ir مراجعه و یا با شماره 76250164-021 تماس حاصل نمایند.

1
فرم ثبت نام در فستيوال