نویسنده: روابط عمومی 0 982 تاریخ انتشار : 29 خرداد 1399

قابل توجه شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان فعال در حوزه کشاورزی؛

فهرست کالاها و نهاده‌های وارداتی بخش کشاورزی در سال‌های 97 و 98 اعلام شد

وزارت جهاد کشاورزی اقدام به انتشار فهرست کالاها و نهاده‌های وارداتی بخش کشاورزی در سال‌های 97 و 98 به‌منظور امکان‌سنجی تولید این کالاها و نهاده‌ها توسط شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور داخلی نموده است.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، وزارت جهاد کشاورزی به منظور استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی، پارک‌های علم و فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان در ارتقاء توان تولیدی و خدماتی بنگاه‌های اقتصادی اقدام به انتشار لیست کالاها و نهاده‌های وارداتی بخش کشاورزی در سال 98 و 97 نموده است.

در سال 98 به تفکیک، لیست کالاها و نهاده‌های وارداتی حوزه‌های زراعت، باغبانی، سم، کود، مکانیزاسیون، دام و طیور، شیلات، دامپزشکی و در سال 97 به تفکیک لیست کالاها و نهاده‌های وارداتی حوزه‌های زراعت، باغبانی، ماشین‌های کشاورزی، کود، تولیدات دامی، گیاه‌پزشکی، دامپزشکی، شیلات، گیاهان دارویی و محصولات غذایی انتشار یافته است.

داوطلبان جهت همکاری می‌توانند مراتب آمادگی خود برای تولید هر یک از محصولات را به سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی از طریق پست الکترونیک به آدرس fanavar@areeo.ac.ir و یا شماره نمابر 22414337-021 اعلام نمایند.

لیست اسامی کالاها و نهاده‌های وارداتی بخش کشاورزی در سال‌های 97 و 98 در ذیل خبر قابل دریافت می‌باشد.

1
کالاهای وارداتی بخش کشاورزی سال 98
2
کالاهای وارداتی بخش کشاورزی سال 97