نویسنده: روابط عمومي 0 906 تاریخ انتشار : 13 بهمن 1398

با حمايت ويژه پارك علم و فناوري گلستان؛

نخستین استارتاپ‌ويكند ویژه زنان کارآفرین در استان گلستان برگزار می‌شود

رئيس پارك علم و فناوري گلستان از برگزاري نخستین استارتاپ‌ويكند ویژه زنان کارآفرین استان به همراه ايده‌شو با همکاری اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در ايام الله دهه مبارك فجر امسال خبر داد.

به گزارش روابط عمومي پارك علم و فناوري گلستان، دكتر مهدي غفاري صبح امروز با اشاره به برگزاري نخستین استارتاپ‌ويكند ویژه زنان کارآفرین در استان گلستان در دهه مبارك فجر، بيان داشت: اين رويداد همزمان با ولادت حضرت زهرا(س) و به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن از 24 لغايت 26 بهمن‌ماه98 در محل سالن رشد دانشگاه علوم‌كشاورزي و منابع‌طبيعي گرگان برگزار خواهد شد.

وي با اشاره به محورهاي ايده‌پردازي در اين رويداد، خاطرنشان ساخت: صنايع خلاق، هنر، صنايع دستي و كالاهاي فرهنگي، كسب‌وكارهاي الكترونيكي(ساخت اپليكيشن، وبسايت و ...)، سلامت و زنان(بهداشت، زيبايي، سلامت، ورزش و ...)، صنايع غذايي، معماري و دكوراسيون، كسب‌وكارهاي خانگي، مادر و كودك، گردشگري، تشريفات و پذيرايي، مديريت خانه و خانه‌داري، مد و لباس و گياهان دارويي و طب سنتي از مهم‌ترين محورهاي ارائه ايده‌ها در اين رويداد سه روزه مي‌باشد.

دكتر غفاري در ادامه به حمايت‌هاي معنوي و مالي پارك علم و فناوري گلستان از 3 تيم برتر اين رويداد اشاره كرد و گفت: استقرار تيم‌هاي برتر در مركز رشد، حمايت مالي بلندمدت تا سقف يكصد ميليون تومان براي سه تيم برتر و حمايت منتورينگ از اين تيم‌ها و همچنين ارائه خدمات مشاوره‌اي به كليه شركت‌كنندگان از مهم‌ترين حمايت‌هاي پارك علم و فناوري گلستان در اين رويداد خواهد بود.

رئيس پارك علم و فناوري گلستان همچنين خاطرنشان ساخت: به تيم‌هاي برتر اين رويداد از طرف اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان به ترتيب مبالغ 7، 5 و 3 ميليون تومان جوايز نقدي اهداء خواهد شد.

وي در پايان ابراز داشت: بانوان علاقه‌مند جهت كسب اطلاعات تكميلي و شركت در اين رويداد مي‌توانند به آدرس www.cwstartup.ir مراجعه و يا با شماره تلفن‌هاي 34534003 داخلي 103 و 09901712053 تماس حاصل فرمايند.