نویسنده: روابط عمومي 0 973 تاریخ انتشار : 17 دی 1399

فرصتي بي‌نظير براي فعالان حوزه هوش مصنوعي؛

نخستین رویداد بازشناسی چهره در ایران به صورت رايگان برگزار خواهد شد

اولین رویداد و مسابقه بازشناسی چهره یا همان FaceCup، به عنوان نخستين رویداد تخصصی مشابه FRVT در ایران، با پشتوانه دانشگاهی، بهمن‌ماه سال جاری به صورت آنلاين برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومي پارك علم و فناوري گلستان، در زمینه بازشناسی چهره، موسسه NIST امریکا از سال 2000 مسابقات مختلفی را تحت عنوان FRVT برگزار می‌کند، که امروزه به ‌عنوان مرجعی برای رقابت شرکت‌ها و گروه‌های تحقیقاتی مختلف در این زمینه شناخته می‌شود و مسابقه FaceCup در ایران به عنوان اولین رویداد مشابه FRVT بصورت آنلاین و با پشتوانه دانشگاهی در کشور برگزار خواهد شد.

هدف از این رویداد، کمک به تحقیق و توسعه، تشویق محققان فعال دراین زمینه، بومی‏‌سازی و رفع وابستگی به محصولات خارجی، شناخت محصولات برتر، افزایش دقت الگوریتم‌‏های موجود و همچنین برقراری ارتباط تیم‏‌های دانشگاهی با پروژه‏‌های ملی و صنعتی است.

زمان برگزاری این مسابقه روز چهارشنبه ۱۵ بهمن‌ماه امسال و به صورت آنلاین است. هر یک از متقاضیان شرکت در این مسابقه می‌‌توانند به صورت رایگان الگوریتم‌‌های مورد نظر خود را برای ارزیابی و رتبه‌بندی به آدرس https://facecup.ir/ ارسال نمايند.

برگزیدگان نخستین رقابت بازشناسی چهره در ایران علاوه‌بر دریافت جوایز نفیس نقدی (مبلغ ۳۰ میلیون تومان جایزه ممتاز برای بهینه‌ترین الگوریتم، مبلغ ۲۰ میلیون تومان جایزه برای تیم نخست، مبلغ ۱۵ میلیون تومان جایزه برای تیم دوم و مبلغ ۱۰ میلیون تومان جایزه برای تیم سوم) از فرصت‌‌های ویژه برای همکاری و استخدام در سازمان‌ها و شرکت‌‌های فعال در حوزه هوش مصنوعی برخوردار خواهند شد.

مشارکت در پروژه‌‌های ملی، معرفی فرصت‌‌های شغلی و ارائه گواهینامه به تیم‌های برتر، از جمله مزایای دیگری است که به برگزیدگان رویداد بازشناسی چهره تعلق خواهد گرفت.

علاقه‌‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت رایگان در نخستین مسابقه بازشناسی چهره، از طریق لینک https://facecup.ir اقدام کنند.