نویسنده: روابط عمومی 0 383 تاریخ انتشار : 20 مهر 1400

با حمایت ویژه پارک علم و فناوری گلستان؛

نخستین مرکز نوآوری پُست، تجارت الکترونیک و لجستیک پیشرفته در گرگان افتتاح شد

اولین مرکز نوآوری پست، تجارت الکترونیک و لجستیک پیشرفته استان گلستان با همکاری پارک علم و فناوری گلستان و اداره کل پست استان صبح امروز در گرگان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، این مرکز با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان، رئیس پارک علم و فناوری گلستان، مدیرکل پست استان و مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان رسماً در محل اداره کل ارتباطات گلستان افتتاح و راه‌اندازی شد.

از مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی این مرکز نوآوری می‌توان به زمينه‌سازي پرورش شرکت‌های مرتبط با خدمات لجستیک پستی و تجارت الکترونیک با مشارکت آتي آنان در ارائه طرح و ايده، کشف استعدادها و افزايش مهارت‌های پژوهشي و آزمايشگاهي، پرورش قوه خلاقيت در هسته‌ها، واحدها و فعالان اقتصاد دیجیتال از طريق برگزاري کارگاه‌ها و رويدادهاي تخصصي در اين حوزه و در نهایت آشنايي با اکوسيستم نوآوري و کارآفريني در پست اشاره کرد.

گفتنی است؛ ارائه خدمات، تسهیلات به واحدهای فناور، مشاوره، منتورینگ و استفاده از صندوق پژوهش و فناوری استان، پشتيباني و حمايت از طرح‌ها و برنامه‌هاي پست، فراهم نمودن امکان مشارکت و بهره‌مندي از کليه دوره‌ها، کارگاه‌ها و برنامه‌هاي مرکز نوآوري برای شرکت‌ها و مراکز همکار پست و تامين نيروهاي مشاور، راهنما و مربي با همکاري مديران واحدهاي فناور مستقر براي هسته‌هاي فناور پذيرفته شده در مرکز نوآوري در راستاي افزايش دانش و مهارت آموزشي و ايده‌پردازي از مهم‌ترین خدمات و حمایت‌های پارک علم و فناوری گلستان از این مرکز می‌باشد.

لازم به ذکر است؛ دکتر سبحانی‌فر، معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران و دکتر زینی، مدیر طرح‌های کلان ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز در آئین افتتاحیه این مرکز به صورت مجازی حضور داشتند.