نویسنده: روابط عمومی 0 869 تاریخ انتشار : 22 خرداد 1399

با محور ارائه دستاوردهای متخصصان ایرانی در مبارزه با کرونا؛

نخستین نمایشگاه سال ۹۹ در حوزه جهش تولید برگزار می‌شود

نخستین نمایشگاه سال99 نخستین نمایشگاه سال۹۹ به منظور معرفی تجهیزات آزمایشگاهی, لباس‌های کادر درمان، انواع ماسک‌های تولیدی، فناوری‌های جدید در زمینه تولید مواد ضدعفونی کننده و تونل‌های زدودن باکتری‌ها که در این مدت توسط تولیدکنندگان ایرانی راهی بازار شده‌اند، در تاریخ 24خردادماه برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، نخستین نمایشگاه سال99 با عنوان "نمایشگاه بین‌المللی جهش تولید و دستاوردهای مقابله با ویروس کرونا" با حفظ اصول بهداشتی مرتبط با فاصله‌گذاری اجتماعی و با حضور تولیدکنندگان مواد شوینده، پاک‌کننده، بهداشتی سلولوزی و ماشین‌آلات وابسته تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی برپا خواهد شد.

تمام تمهیدات لازم به منظور ضدعفونی شدن محیط نخستین نمایشگاه سال 99 مانند رعایت فاصله ایمنی میان بازدیدکنندگان و غرفه‌داران, فراهم کردن تجهیزات ضدعفونی مانند تونل در درب ورودی سالن و قرار دادن اسپری الکل در غرفه‌ها و ماسک به کار گرفته می‌شود.

عموم مردم می‌توانند به‌‌‌منظور رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، از طریق وب‌سایت iranfair.com  به صورت مجازی از نخستین نمایشگاه سال 99 به صورت مجازی بازدید نمایند.

این نمایشگاه از تاریخ 24 خردادماه امسال به مدت سه روز از ساعت 9 صبح الی 17 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد

علاقه‌مندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نمایشگاه «جهش تولید و دستاوردهای مقابله با کرونا» می‌توانند به وبسایت corotech.ir و یا شماره تلفن‌های 22713023-021 تماس حاصل نمایند.