نویسنده: روابط عمومی 0 1037 تاریخ انتشار : 10 آذر 1399

رئيس پارک علم و فناوری گلستان خبر داد:

نمایشگاه هفته پژوهش از تاريخ 16 لغايت 20 آذرماه به صورت مجازی برگزار خواهد شد

دبير اجرايي بيست‌ويكمين نمایشگاه دستاوردهاي پژوهش، فناوري و فن‌بازار گلستان از برگزاري بيست‌ويكمين نمایشگاه دستاوردهاي پژوهش، فناوري و فن‌بازار استان به صورت مجازی از تاريخ 16 لغايت 20 آذرماه99 خبر داد.

به گزارش روابط عمومي پارك علم و فناوري گلستان، دكتر مهدی غفاری گفت: نمايشگاه دستاوردهاي پژوهش، فناوري و فن‌بازار استان امسال برای نخستین بار به دلیل محدودیت‌هاي ناشي از بيماري کرونا به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وي بيان داشت: سعی شده در بستر فضای مجازی غرفه‌هایی را شبیه و نزدیک به حالت واقعی طراحی کنیم تا دستگاه‌های اجرایی، مراكز تحقيقاتي، دانشگاه‌ها، استارتاپ‌ها و واحدهاي فناور بتوانند آخرین دستاوردهای خود را در قالب فیلم، عکس و كاتالوگ به نمایش بگذارند.

دبير اجرايي بيست‌ويكمين نمایشگاه دستاوردهاي پژوهش، فناوري و فن‌بازار استان خاطرنشان ساخت: این نمایشگاه از تاريخ 16 لغايت 20 آذرماه99 داير خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند به صورت 24 ساعته با مراجعه به درگاه اینترنتی WWW.GRTE.IR از سالن اين نمایشگاه بازدید کنند.

دكتر غفاري با بيان اينكه ساعات پاسخگويي آنلاين به بازديدكنندگان از ساعت 10 صبح الي 13 درنظرگرفته شده است، تصريح كرد: بازديدكنندگان می‌توانند در غرفه‌های تعبيه شده به تماشای فیلم و عکس‌های بارگزاري شده بپردازند و برای كسب اطلاعات تكميلي و ارتباط با شخص غرفه‌دار از طريق گفت‌وگوي برخط با وي در ارتباط باشند.

رئيس پارک علم و فناوری گلستان در ادامه به برگزاري وبينارهاي آموزشي متعدد در طول زمان برگزاري نمايشگاه اشاره كرد و گفت: علاوه بر پرپايي غرفه‌ها در این نمایشگاه، رویدادهاي آموزشي و پنل‌های تخصصی با موضوعات مختلف همچون سال‌هاي گذشته به صورت برخط در بستر وبسايت نمايشگاه برگزار خواهد شد.

دكتر غفاري در پايان ابراز داشت:‌ پس از پایان رسمی نمایشگاه، این فضا همچنان در اختیار بازدیدکنندگان قرار خواهد داشت.