نویسنده: روابط عمومي 0 807 تاریخ انتشار : 23 مرداد 1398

شرايط ويژه براي شركت‌هاي داراي پتانسيل صادرات؛

واگذاري تعداد محدودي غرفه در پايگاه صادراتي محصولات ايراني در قرقيزستان

تعداد محدودي از غرفه‌هاي نمایشگاه دائمی محصولات فناور ایرانی در یکی از بزرگترین مراکز تجاری بیشکک قرقیزستان با شرايط ويژه به مدت شش ماه واگذار مي‌گردد.

به گزارش روابط عمومي پارك علم و فناوري گلستان، معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري در سال گذشته پس از راه‌اندازي موفق پايگاه صادراتي محصولات ايراني در قرقيزستان، در نظر دارد تعداد محدودي از فضاي اين نمايشگاه را به شركت‌هاي ايراني كه داراي پتانسيل صادراتي مي‌باشند با شرايط ويژه به مدت شش‌ماه در كشور قرقيزستان(شهر بيشكك) و مركز تجاري آيوگراند كامفورت واگذار نمايد تا بتوانند با معرفي محصولات و بازاريابي آنها به فروش صادراتي در كشورهاي حوزه اوراسيا و CIS (کشورهای مستقل مشترک‌المنافع) دست يابند.

 

هزينه‌ها و خدمات به شرح زير مي‌باشد:

هزينه متراژ غرفه براي مدت6 ماه: هر مترمربع 200 دلار(حداقل متراژ 6 متر) تخفيف‌هاي ويژه براي متراژهاي بيشتر از 6 متر لحاظ خواهد شد.

ارسال كالا: هزينه‌هاي حمل و گمرك نمونه محصولات ارسالي به نمايشگاه جهت شروع به مقدار هر مترمكعب 500 دلار تا وزن 250 كيلوگرم و بيش از 250 كيلوگرم 700 دلار(هر تريلي 23 تن و هر واگن 35 تن ظرفيت دارد و هزينه آن 5 الي 6 هزار دلار مي‌باشد).

پرواز به بيشكك: پرواز از تهران به آلماتي و از آلماتي به بيشكك با اخذ ويزا حدود 500 دلار مي‌باشد.

جهت اطلاع: در صورتي كه نماينده شركت بخواهد در نمايشگاه حضور داشته باشد، هزينه اقامت و... حدود ماهي 400 دلار مي‌باشد.

شايان ذكر است شركت‌هاي دانش‌بنيان مي‌توانند با حمايت كريدور توسعه صادرات و تبادل فناوري از حمايت مالي نيز برخوردار شوند.

علاقه‌مندان مي‌توانند براي كسب اطلاعات بيشتر در خصوص شرايط حضور در نمايشگاه با شماره تلفن‌هاي 09907711088 و 40883719-021 تماس حاصل فرمايند.