نویسنده: روابط عمومی 0 875 تاریخ انتشار : 01 بهمن 1398

با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛

پنجمین جشنواره ملی دانش‌آموزی ابن‌سینا برگزار می‌شود

پنجمین جشنواره ملی دانش‌آموزی ابن‌سینا ویژه مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم فروردین‌ماه سال99 برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، پنجمین جشنواره ملی دانش‌آموزی ابن‌سینا ویژه کلیه مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول و دوم در تاریخ ۲۱ و ۲۲ فروردین‌ماه 1399 با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت آموزش و پرورش و سازمان‌های علمی و تحقیقاتی دیگر برگزار می‌شود.

سمینار‌های علمی در ده رشته مختلف، دستاوردها، دست‌ساز‌ها و اختراعات، ماراتن کسب‌وکار دانش‌آموزی، المپیاد علمی علوم‌پایه، برنامه‌نویسی و ماراتن محتوای دیجیتال، فیلم کوتاه و انیمیشن از مهم‌ترین محور‌های این جشنواره به شمار می‌رود.

این جشنواره دارای سامانه ویژه ثبت‌نام مراکز آموزشی و پژوهشی و ارائه خدمات ویژه به آن‌ها است و مراحل ثبت‌نام در آن از تاریخ ۲۸ آبان لغایت ۱۵ بهمن‌ماه98 می‌باشد؛ همچنین ثبت طرح‌ها و اختراعات دانش‌آموزی و دریافت گواهی‌نامه ثبت اختراع در این جشنواره انجام می‌گیرد و مقالات برتر دانش‌آموزی در مجلات معتبر علمی داخلی و خارجی چاپ خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت جشنواره به آدرس www.ebnesinafestival.ir مراجعه و با شماره تلفن 95119588-021 تماس حاصل نمایند.

گفتنی است؛ در پایان جشنواره مدال و تقدیرنامه رسمی به برگزیدگان جشنواره و همچنین مدال ویژه جشنواره به همراه تقدیرنامه رسمی به مدارس برگزیده اعطا خواهد شد.