همزمان با افتتاح نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری؛
از ۳۹ دستاورد فناورانه و دانشبنیان استان گلستان رونمایی شد
همزمان با آغازبهکار بیست و پنجمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فنبازار استان، از 39 دستاورد فناورانه و دانشبنیان در محل پارک علم و فناوری گلستان رونمایی بعمل آمد.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، بیست و پنجمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فنبازار استان صبح امروز با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان، مدیران دستگاههای اجرایی و روسای دانشگاههای استان در محل کارخانه نوآوری گرگان افتتاح شد.
همزمان با آغاز این نمایشگاه از 39 دستاورد فناورانه و دانشبنیان استان رونمایی بعمل آمد.
کیتهای آزمایشگاهی، آنتیسپتیک، سامانه آنیپو، آنتیاسکالانت، سیستم تشخیص خوابآلودگی راننده، سینوفین، نویان فینوپت، اکوانویان و نویان ایمونکس، هویه هوشمند، افزاینده و فرآورده مقاومت طبیعی گیاهان در مقابل ویروس، دستگاه ارزیابی چسبندگی و رئولوژی چسب، سامانه هوشمند نظارت بر سیل در زمان واقعی، استخراج و ریزپوشانی ترکیبات زیست فعال زعفران، فرآیند افزایش بازدهی سلولهای خورشیدی با استفاده از تبدیل طیف فرابنفش، تجزیهگر نفت خام بر پایه کیتوزان-بیوچار، مینیلودر کمرشکن دیزلی و برقی، دستگاه سورتینگ با استفاده از هوش مصنوعی و پلتفرم ارائه خدمات پزشکی در منزل از جمله خدمات و محصولات رونمایی رونمایی شده فناورانه در نمایشگاه امسال میباشند.
گفتنی است تعداد 31 مورد از محصولات فناورانه و دانشبنیان رونمایی شده در نمایشگاه امسال از دستاوردهای شرکتهای عضو پارک علم و فناوری گلستان میباشند.
نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فنبازار استان گلستان تا روز چهارشنبه 21 آذرماه 1403 در محل کارخانه نوآوری گرگان برپا و علاقهمندان میتوانند از ساعت 9 صبح الی 15 از این نمایشگاه دیدن فرمایند.
بازدید از این نمایشگاه برای عموم علاقهمندان آزاد و رایگان است.














