نویسنده: 1
0
1590
تاریخ انتشار : 17 دی 1397
مدير مركز رشد پارك علم و فناوري گلستان خبر داد:
اولين جلسه عمومي مركز رشد واحدهاي فناور پارك برگزار خواهد شد
مدير مركز رشد پارك علم و فناوري گلستان از برگزاري اولين جلسه عمومي مركز رشد واحدهاي فناور اين پارك در هفته جاري خبر داد.
به گزارش روابط عمومي پارك علم و فناوري گلستان، دكتر مهدي عمراني صبح امروز تاريخ برگزاري اين جلسه را روز سهشنبه 24 مهرماه اعلام كرد و گفت: كليه هستهها و واحدهاي فناور پارك علم و فناوري گلستان ميبايست راس ساعت 9 صبح در محل ساختمان شماره يك پارك علم و فناوري گلستان واقع در شهرك صنعتي آققلا حضور يابند.
دكتر عمراني معرفي جشنواره رينوتكس 2018، تسهيلات شركت در اين جشنواره و بحث و تبادل نظر پيرامون موانع، مشكلات و چالشهاش هستهها و واحدهاي فناور را از مهمترين موضوعات مورد بررسي در اين جلسه عنوان كرد.





