نویسنده: 1 0 1348 تاریخ انتشار : 16 دی 1397

بازديد رئيس پارك علم و فناوري گلستان از نمايشگاه مطبوعات استان

رئيس پارك علم و فناوري گلستان با حضور در نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌هاي استان، از غرفه نشريات محلي و خبرگزاري‌هاي مستقر در استان و پايگاه‌هاي خبري شركت‌كننده در اين نمايشگاه ديدن و با اهداء شاخه گلي ضمن تبريك فرارسيدن روز خبرنگار، از زحمات تلاشگران عرصه رسانه تجليل نمود.

به گزارش روابط عمومي پارك علم و فناوري گلستان، دكتر موسي حسام ساعاتي پيش در جريان بازديد خود از غرفه‌هاي حاضر در نمايشگاه مطبوعات به مناسبت روز خبرنگار، ضمن تبريك فرارسيدن اين روز و اهداء يك شاخه گل به تلاشگران عرصه انديشه و قلم، پيرامون شرايط كاري و نحوه اطلاع‌رساني آنان و چگونگي افزايش تعاملات دو سويه ميان دستگاه‌هاي اجرايي و رسانه‌ها در جهت توسعه استان به گفت‌وگو نشست.

ثبت امضاي يادبود در دفاتر مطبوعات، بخشي ديگر از اقدامات اين مقام اجرايي گلستان در بازديد از نمايشگاه بود.

گفتني است، نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های گلستان، از روز يكشنبه 14 مردادماه سال‌جاري به مناسبت روز خبرنگار و با هدف سنجش توان، قابلیت و ظرفیت اهالی رسانه استان در سالن جنبي تالار فخرالدین اسعد گرگانی مرکز استان با 35 غرفه دایر شده و تا عصر امروز چهارشنبه 17 مرداد همزمان با روز خبرنگار ادامه دارد.