نویسنده: روابط عمومی 0 233 تاریخ انتشار : 09 شهریور 1404

برگزاری نخستین نشست از دوره اول کمیسیون دائمی هیات امنای منطقه سه فناوری کشور در پارک علم و فناوری گلستان

نخستین نشست از دوره اول کمیسیون دائمی هیات امنای منطقه سه فناوری کشور عصر امروز یکشنبه 9 شهریور 1404 در محل پارک علم و فناوری گلستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، این نشست با حضور افراد ذیل در سالن جلسات پارک گلستان برگزار شد:

▫️دکتر قنبری رییس کمیسیون دائمی منطقه ۳ فناوری کشور

▫️دکتر نظری دبیر هیات امنا منطقه ۳ فناوری کشور و رییس پارک علم و فناوری سمنان

▫️مسئولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در امور هیات امنا

▫️دکتر مومنی رییس پارک علم و فناوری گلستان و مدیران این پارک

🔻و اعضای حقیقی کمیسیون دائمی پارک علم و فناوری گلستان:

▫️دکتر کیان‌مهر معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان

▫️دکتر میرکتولی رییس دانشگاه جامع گلستان

▫️دکتر غفاری رییس اسبق پارک علم و فناوری گلستان

▫️دکتر دومهری، رئیس کمیسیون دانش‌بنیان و کسب‌وکارهای وابسته اتاق بازرگانی گرگان(به صورت برخط)