فرصتی ویژه برای دانشجویان، واحدهای فناور و دانشبنیان؛
ثبتنام مرحله چهارم طرح دستیار فناوری در استان گلستان آغاز شد
دوره چهارم طرح دستیار فناوری با هدف حضور فعال دانشجویان در زیستبوم فناوری و نوآوری کشور با راهبری و هدایت دانشگاه، پارکهای علم و فناوری و حمایت معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم از صبح فردا یکم بهمن 1404 در استان گلستان همزمان با سراسر کشور آغاز خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، طرح دستیار فناوری یکی از برنامههای مهم معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای هدایت هدفمند آموزههای دانشجویان به سمت استفاده کاربردی و کسب تجربیات عملی آنها در راستای شکلگیری دانشگاه کارآفرین است که با هدف تربیت نیروی متخصص و اشتغال دانشآموختگان، در حال اجراست.
دبیرخانه این طرح در پارکهای علم و فناوری سراسر کشور است که با راهبری و هدایت دانشگاه و پارکهای هر استان برنامهریزی و اجرا میشود.
در طرح دستیار فناوری دانشجویان یک دوره زمانی ۶ ماهه کار دانشجویی(300 ساعت) در شرکتهای فناور و دانشبنیان میگذرانند و در آن مبلغ ماهیانه یک میلیون تومان به دانشجویان کارشناسی، ۲ میلیون تومان به دانشجویان ارشد و ۳ میلیون تومان به دانشجویان دکتری پرداخت میشود.
در واقع مهمترین هدف طرح دستیار فناور، آشنا کردن دانشجویان با فضای واقعی کار در حین تحصیل است.
دانشجویان و شرکتهای دانشبنیان و فناور متقاضی در استان گلستان برای ثبتنام در این طرح و بهرهمند شدن از مزایای آن میتوانند از طریق آدرس https://zisfa.irandoc.ac.ir اقدام و برای کسب اطلاعات تکمیلی با شماره تلفن ۰۹۳۰۸۳۲۵۰۸۸ و ۰۱۷۳۸۵۱۰۲۲۱ (آقای غریب) تماس حاصل فرمایند.






