نویسنده: روابط عمومی 0 230 تاریخ انتشار : 15 آبان 1404

حضور مؤثر پارک علم و فناوری گلستان در پنجمین کنفرانس ملی پارک‌های فناوری ایران/ پژوهشگران این پارک در جمع برترین‌های ایران

پارک علم و فناوری گلستان با کسب رتبه‌ چهارم در میان سازمان‌های دارای بیشترین مقاله ارسالی و انتخاب دو اثر علمی برگزیده، در پنجمین کنفرانس ملی پارک‌های فناوری و سازمان‌های نوآوری، جلوه‌ای از توان علمی، پژوهشی و نقش‌آفرینی مؤثر خود در توسعه زیست‌بوم نوآوری ایران را به نمایش گذاشت.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، پنجمین کنفرانس ملی پارک‌های فناوری و سازمان‌های نوآوری ایران با حضور مدیران، پژوهشگران و فعالان حوزه فناوری و نوآوری کشور از روز گذشته در زاهدان آغاز شد.

این رویداد علمی، به‌عنوان یکی از مهم‌ترین گردهمایی‌های ملی در حوزه پارک‌های علم و فناوری، با هدف توسعه زیست‌بوم نوآوری، تقویت اقتصاد دانش‌بنیان و گسترش شبکه همکاری میان فعالان فناوری کشور، به مدت ۲ روز در پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان برگزار شد.

در بخش مقالات پوستری، سه اثر برگزیده انتخاب شد که یکی از آن‌ها متعلق به پارک علم و فناوری گلستان بود؛ این مقاله به قلم دکتر نسیبه حاجیلری معاون فناوری پارک، نورا... دهقان کارشناس این معاونت و زهرا خدابخشی کارشناس مرکز رشد جامع تدوین شده است.

از میان ۸۲ مقاله علمی ارسال‌شده از سراسر کشور، تنها ۸ مقاله پس از داوری تخصصی موفق به دریافت مجوز ارائه شفاهی در کنفرانس شدند. در این میان، مقاله ارسالی توسط محسن ملک‌حسینی، مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان نیز به عنوان یکی از ۸ مقاله برتر انتخاب و در روز نخست کنفرانس به صورت شفاهی ارائه شد.

نکته قابل توجه آن‌که، پارک علم و فناوری گلستان با کسب رتبه چهارم در میان ده سازمان دارای بیشترین تعداد مقاله ارسالی، بار دیگر توان علمی و پژوهشی بالای خود را به نمایش گذاشت.

کسب این دستاوردها، نشان‌دهنده‌ی نقش اثرگذار پارک علم و فناوری گلستان در ارتقای پژوهش‌های ملی، توسعه زیست‌بوم نوآوری و تقویت جایگاه علمی استان گلستان در عرصه کشور است.

گفتنی است، در پایان این رویداد، از پارک علم و فناوری گلستان به‌عنوان حامی برنزی کنفرانس نیز تقدیر به عمل آمد.