ديدار دكتر حسام با وزير علوم، تحقيقات و فناوري و معاون علمي و فناوري رياست جمهوري در حاشیه سیوپنجمین کنفرانس جهانی پارکهای علموفناوری و مناطق نوآوری در اصفهان
رئيس پارك علم و فناوري گلستان همزمان با نخستين روز از برگزاري سیوپنجمین کنفرانس جهانی پارکهای علموفناوری و مناطق نوآوری در اصفهان با وزير علوم، تحقيقات و فناوري و معاون علمي و فناوري رياست جمهوري ديدار و گفتوگو كرد.
ه گزارش روابط عمومي پارك علم و فناوري گلستان، دكتر موسي حسام رئيس پارك علم و فناوري گلستان در حاشيه برگزاري سیوپنجمین کنفرانس جهانی پارکهای علموفناوری و مناطق نوآوری كه در اصفهان برگزار ميشود، با دكتر غلامي، وزير علوم، تحقيقات و فناوري و دكتر ستاري معاون علمي و فناوري رياست جمهوري ديدار و گفتو كرد.
در اين ديدار، دكتر حسام از اين دو مسئول ارشد علمي و فناوري كشور جهت حضور در استان گلستان دعوت بعمل آورد.
گفتني است دكتر ستاري، معاون علمي و فناوري رياست جمهوري قول مساعد جهت حضور در آيندهاي نزديك در استان گلستان و رسيدگي و پيگيري مسائل و مشكلات پيشروي پارك گلستان را در اين ديدار به دكتر حسام داد.





