با هدف تقویت ارتباط میان بخش فناوری و مدیریت شهری؛
رئیس پارک علم و فناوری گلستان با رئیس سازمان همیاری شهرداریهای استان دیدار کرد
به منظور گسترش تعاملات مشترک و بررسی زمینههای همکاری در حوزه فناوری و نوآوری، رئیس پارک علم و فناوری گلستان به همراه مدیر عمرانی این پارک با رئیس سازمان همیاری شهرداریهای استان گلستان دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستلن، در این نشست، طرفین ضمن تأکید بر ضرورت همافزایی بین مجموعههای فناور و نهادهای اجرایی استان، بر توسعه طرحهای دانشبنیان، حمایت از شرکتهای نوپا و بهرهگیری از ظرفیتهای سرمایهگذاری سازمان همیاری در پروژههای فناورانه و نوآورانه تأکید کردند.
رئیس پارک علم و فناوری گلستان در این دیدار، پارک را به عنوان زیستبوم اصلی توسعه فناوری و نوآوری در استان معرفی کرده و بر لزوم ورود بخشهای مختلف حاکمیتی و سرمایهگذاری برای پشتیبانی از طرحهای فناورانه تأکید نمود.
در ادامه، رئیس سازمان همیاری شهرداریهای استان نیز با اشاره به قابلیت سرمایهگذاری این سازمان در طرحهای دانشبنیان و فناورانه، آمادگی خود را برای مشارکت در طرحهای مشترک و ایفای نقش به عنوان شتابدهنده توسعه شهری مبتنی بر نوآوری و فناوری اعلام کرد.
این دیدار، گامی مؤثر در جهت تقویت ارتباط میان بخش فناوری و مدیریت شهری و بسترسازی برای توسعه پایدار مبتنی بر دانش و نوآوری در استان گلستان به شمار میرود.





