شتاببخشی به حل مسائل شرکتهای دانشبنیان و فناور حوزه فرآوردههای سلامتمحور در گلستان
نشست بررسی مسائل و مشکلات پیش روی شرکتهای دانشبنیان و فناور حوزه پزشکی، بهداشتی، درمانی و غذایی عضو پارک علم و فناوری گلستان در محل معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، این نشست صبح امروز با حضور رییس پارک علم و فناوری گلستان، معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان و مدیران واحدهای فناور و دانشبنیان حوزه فرآوردههای سلامتمحور در محل این معاونت برگزار شد.
در این نشست یکایک مدیران شرکتهای حاضر به بیان مسائل و مشکلات پیش روی فعالیت خود از جمله زمانبر بودن و روند فرسایشی صدور و اخذ مجوزها، فضای محدود تولیدی شرکتهای فناور و دانشبنیان مستقر در پارک و نگاه ویژه معاونت غذا و دارو به این محدودیتها، برگزاری دورههای آموزشی بازخوانی ضوابط معاونت غذا و دارو با تخفیف ویژه برای شرکتهای دانشبنیان و فناور، موضوع واردات مواد اولیه برای تولید، ارسال مکاتبات از سوی معاونت غذا و دارو با تاخیر برای شرکتها و ... اشاره کرد.
گفتنی است دکتر کمالی معاون غذا و داروی استان ضمن تقدیر از تلاشهای رییس و مجموعه پارک علم و فناوری گلستان در راستای پیگیری مسائل شرکتهای مستقر و همراهی مستمر با معاونت غذا و داروی استان، به آمادگی این معاونت جهت پیگیری و حل مشکلات و موانع پیش روی فناوران و دانشبنیانها، اشاره کرد و گفت: درب اتاق معاونت غذا و دارو به روی تمام فناوران مستقر در پارک باز است و برای حل مسائل بیش از پیش مصمم هستیم.
دکتر پاکنژاد، رییس پارک علم و فناوری گلستان نیز ضمن قدردانی از برگزاری این نشست، به موضوع تعامل پارک و معاونتهای دانشگاه علوم پزشکی به ویژه معاونت غذا و دارو با شرکتهای فناور و دانشبنیان اشاره و اظهار امیدواری کرد با برگزاری این سلسله نشستها و جلسات مشترک مشکلات و موانع موجود برطرف شود.













