نویسنده: روابط عمومی
0
393
تاریخ انتشار : 18 اسفند 1403
خبر خوب برای اکوسیستم فناوری و نوآوری گلستان؛
انتصاب یک گلستانی در کمیته سیاستگذاری و ارتقاء فرآیندهای مراکز رشد نوین کشور
طی حکمی از سوی معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر مهدی غفاری به عنوان عضو کمیته سیاستگذاری و ارتقاء فرآیندهای مراکز رشد نوین کشور منصوب شد.
دکتر مهدی غفاری بین سالهای 1398 تا 1402 در کسوت ریاست پارک علم و فناوری گلستان مشغول به خدمت بود.
مجموعه پارک علم و فناوری گلستان ضمن عرض تبریک و تهنیت، از درگاه حضرت سبحان مزید توفیقات ایشان را برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از تعالی و توفیق در جهت رشد و شکوفایی ایران اسلامی مسئلت دارد.





