نویسنده: روابط عمومی 0 392 تاریخ انتشار : 18 اسفند 1403

خبر خوب برای اکوسیستم فناوری و نوآوری گلستان؛

انتصاب یک گلستانی در کمیته سیاست‌گذاری و ارتقاء فرآیندهای مراکز رشد نوین کشور

طی حکمی از سوی معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر مهدی غفاری به عنوان عضو کمیته سیاستگذاری و ارتقاء فرآیندهای مراکز رشد نوین کشور منصوب شد.

دکتر مهدی غفاری بین سال‌های 1398 تا 1402 در کسوت ریاست پارک علم و فناوری گلستان مشغول به خدمت بود.

مجموعه پارک علم و فناوری گلستان ضمن عرض تبریک و تهنیت، از درگاه حضرت سبحان مزید توفیقات ایشان را برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از تعالی و توفیق در جهت رشد و شکوفایی ایران اسلامی مسئلت دارد.