پیام تبریک رئیس پارک علم و فناوری گلستان در پی انتصاب استاندار جدید گلستان
دکتر حامد پاکنژاد با صدور پیامی انتصاب علیاصغر طهماسبی را به عنوان استاندار گلستان تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، در این پیام آمده است:
بسمهتعالی
جناب آقای علیاصغر طهماسبی
استاندار معزز گلستان
با سلام و احترام
ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا(س)، کسب رأی اعتماد از هیات محترم وزیران و انتصاب شایسته حضرتعالی را به عنوان استاندار گلستان صمیمانه تبریک عرض مینمایم. بیتردید حضور ارزشمند حضرتعالی در کسوت نماینده عالی دولت در استان نویدبخش حرکتی نو و تلاشی مضاعف در توسعه همه جانبه به ویژه توسعه زیرساختهای زیستبوم اقتصاد دانشبنیان میباشد.
فرصت را مغتنم شمرده و ضمن قدردانی از زحمات و تلاشهای دکتر زنگانه، به نمایندگی از همکاران ستادی، مدیران، کارکنان و شرکتهای فناور و دانشبنیان مستقر در پارک علم و فناوری گلستان، آمادگی خود را جهت پیشبرد اهداف در حوزههای علمی و فناورانه و اقتصاد دانشبنیان و تحقق نقشه راه اقتصادی دولت وفاق ملی برای رسیدن به ایران قوی اعلام مینمایم.
دوام توفیقات جنابعالی را در سنگر خدمت به مردم شریف گلستان و سربلندی و عزت ایران اسلامی از ایزد منان آرزومندم.
حامد پاکنژاد
رییس پارک علم و فناوری گلستان





