نویسنده: روابط عمومی 0 398 تاریخ انتشار : 27 آبان 1403

پیام تبریک رئیس پارک علم و فناوری گلستان در پی انتصاب استاندار جدید گلستان

دکتر حامد پاک‌نژاد با صدور پیامی انتصاب علی‌اصغر طهماسبی را به عنوان استاندار گلستان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، در این پیام آمده است:

بسمه‌تعالی

جناب آقای علی‌اصغر طهماسبی

استاندار معزز گلستان

با سلام و احترام

ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا(س)، کسب رأی اعتماد از هیات محترم وزیران و انتصاب شایسته حضرتعالی را به عنوان استاندار گلستان صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم. بی‌تردید حضور ارزشمند حضرتعالی در کسوت نماینده عالی دولت در استان نویدبخش حرکتی نو و تلاشی مضاعف در توسعه همه جانبه به ویژه توسعه زیرساخت‌های زیست‌بوم اقتصاد دانش‌بنیان می‌باشد.

فرصت را مغتنم شمرده و ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های دکتر زنگانه، به نمایندگی از همکاران ستادی، مدیران، کارکنان و شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری گلستان، آمادگی خود را جهت پیشبرد اهداف در حوزه‌های علمی و فناورانه و اقتصاد دانش‌بنیان و تحقق نقشه راه اقتصادی دولت وفاق ملی برای رسیدن به ایران قوی اعلام می‌نمایم.

دوام توفیقات جنابعالی را در سنگر خدمت به مردم شریف گلستان و سربلندی و عزت ایران اسلامی از ایزد منان آرزومندم.

حامد پاک‌نژاد

رییس پارک علم و فناوری گلستان