نویسنده: روابط عمومی 0 261 تاریخ انتشار : 17 بهمن 1402

پایان بهمن‌ماه؛

آخرین مهلت ثبت‌نام زودهنگام همراه با تخفیف ویژه در نمایشگاه اینوتکس 2024

ثبت‌نام سیزدهمین نمايشگاه بين‌المللي نوآوري و فناوري، اينوتکس 2024 آغاز شد.

به گزارش پارک علم و فناوری گلستان، نمايشگاه اينوتکس 2024 با محوريت اقتصاد نوآوري از تاريخ 18 لغایت 21 ارديبهشت 1403 در محل پارک فناوري پرديس برگزار می‌شود؛ این نمایشگاه در سه بخش نمايشگاهي، رويدادهاي تجاري و ترويجي و رويدادهاي آنلاين برگزار خواهد شد.

در بخش نمايشگاهي، بازيگراني که به نحوي در زيست‌بوم نوآوري و فناوري کشور فعال هستند، حضور خواهند داشت که مي‌توان به شرکت‌هاي فناور و دانش‌بنيان، استارتاپ‌ها، شتابدهنده‌ها و مراکز رشد، منتورها و مشاوران، مخترعان، پارک‌هاي فناوري، دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشي اشاره کرد.

ارتباط مستقيم با هزاران بازديدکننده، کارآفرين و مسئولان دولتي، اطلاع از آخرين تحولات فناورانه و تغييرات نوآوري در منطقه و کشف فرصت‌هاي نوين سرمايه‌گذاري يا جذب سرمايه‌گذار از جمله فرصت‌ها و ظرفيت‌هاي نمايشگاه اينوتکس خواهد بود.

مهلت ثبت‌نام براي حضور در این نمايشگاه تا 20 فروردين 1403 تعيين شده است و علاقه‌منداني که تا تاريخ 30 بهمن امسال ثبت‌نام خود را نهايي کرده باشند، مشمول 20 درصد تخفيف ثبت‌نام زودهنگام خواهند شد.

همچنين شرکت‌هاي دانش‌بنيان جهت حضور در اين رويداد و دريافت غرفه، از حمايت 70 درصدي صندوق نوآوري و شکوفايي بهره‌مند خواهند بود.

گفتنی است، در نمايشگاه اينوتکس 2024، رويدادهاي جانبي مانند اينوتکس‌پيچ، ريورس‌پيچ، استيج اينوتکس و رويداد دانش‌آموزي سيکاپ نيز برگزار خواهد شد که برنامه اين نشست‌ها در نشاني www.inotex.com قابل مشاهده است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بيشتر و ثبت‌نام مي‌توانند به نشاني www.inotex.com  مراجعه و يا با شماره 88503030-021 تماس حاصل کنند.