فناوری در خدمت مدیریت شهری؛
آغاز همکاریهای مشترک پارک علم و فناوری گلستان و سازمان همیاری شهرداریهای استان
در نشستی با حضور مهندس مهیایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان، دکتر طیبی رئیس پارک علم و فناوری گلستان، میرزازنجانی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای استان و اعضای هیئتمدیره این سازمان، زمینههای همکاری مشترک میان پارک علم و فناوری گلستان و سازمان همیاری شهرداریها مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، در این نشست، طرفین بر انعقاد تفاهمنامه همکاری با هدف برگزاری رویدادهای تخصصی در حوزه تأمین نیازهای فناورانه مدیریت شهری تأکید کردند.
این همکاریها با محوریت موضوعاتی همچون شهر هوشمند و نحول دیجیتال، ساختمان و فناوریهای نوینساخت، مدیریت پسماند و خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک هوشمند، محیط زیست و توسعه پایدار و سایر چالشها و نیازهای شهری دنبال خواهد شد.
همچنین بر توسعه همکاریهای مستمر میان پارک علم و فناوری گلستان و مجموعه مدیریت شهری استان بهمنظور بهرهگیری از ظرفیت شرکتهای فناور و دانشبنیان در حل مسائل شهری و ارتقای کیفیت خدمات شهری تأکید شد.
.jpg)





