نویسنده: 1 0 1248 تاریخ انتشار : 17 دی 1397

رکز فن بازار ملی ایران برگزار مي‌كند؛

اولین دوره از رویداد هم‌آوردی نو در حوزه تخصصی صنعت پلاستیک و پلیمر

مرکز فن بازار ملی ایران با همکاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان تهران درصدد است سلسله رویدادهایی با نام هم‌آوردی نو را تحت "برنامه جامع نوآفرین" با هدف جذب سرمایه و توسعه بازار شرکت‌های دانشی برگزار نماید.

به گزارش روابط عمومي پارك علم و فناوري گلستان، در رویدادهای هم‌آوردی نو که هر بار در یک حوزه تخصصی برگزار می‌شود، شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان توانمند در آن حوزه تخصصی، فراخوان و پس از چند مرحله ارزیابی شرکت‌های منتخب در روز رویداد توانمندی خود را به سرمایه‌گذاران و صنعتگران ارائه نموده و زمینه برای برگزاری جلسات منجر به مشارکت سرمایه‌گذاری و توسعه بازار فراهم می‌شود.

شاخص‌های ارزیابی شرکت‌ها شاخص‌هایی همچون توانمندی تولید، توانمندی رقابتی، نیاز و حجم بازار و شاخص‌هایی از این دست می باشد و داشتن تولید و سابقه فروش توسط شرکت دانشی، پیش‌نیاز حداقلی حضور در این رویداد است.

در این راستا اولین دوره از رویداد هم‌آوردی نو در حوزه تخصصی صنعت پلاستیک و پلیمر روز سه‌شنبه مورخ ۲۹ آبان‌ماه سالجاری برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی techmart.tccim.ir مراجعه كرده و يا با شماره تلفن 1866 تماس حاصل فرمایند.