نویسنده: 1 0 1117 تاریخ انتشار : 17 دی 1397

بازدید استاندار گلستان از غرفه پارک علم و فناوری گلستان

در نخستین روز از نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان گلستان، استاندار گلستان به اتفاق مدیران دستگاه‌های اجرایی از غرفه پارک علم و فناوری استان بازدید بعمل آورد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، دکتر سیدمناف هاشمی به اتفاق رئیس دانشگاه علوم‌کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، مدیرکل جهادکشاورزی، فرمانده انتظامی استان و دیگر مدیران دستگاه‌های اجرایی با حضور در غرفه پارک علم و فناوری گلستان از دستاوردها و محصولات فناورانه این مجموعه بازدید کردند.

گفتنی است این نمایشگاه از 24 لغایت 28 آذرماه امسال در محل پردیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برقرار است.